کد خبر: ۵۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - 14 November 2015
این بانک برای کمک به سرمایه‌گذاری داخل کشور در حوزه‌های مختلف اعلام آمادگی کرده و همچنین مراکز مشاوره مالی برای حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید در دست راه‌اندازی و احداث است.
مدیر عامل بانک صادرات ایران گفت: این بانک برای کمک به سرمایه‌گذاری داخل کشور در حوزه‌های مختلف اعلام آمادگی کرده و همچنین مراکز مشاوره مالی برای حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید در دست راه‌اندازی و احداث است.

 اسماعیل لله‌گانی در حاشیه بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات در جمع خبرنگاران افزود: حدود ١٠ واحد از این مراکز تاسیس شده که پنج واحد در تهران و پنج واحد در شهرستان است و در تلاشیم که این مراکز را به ۵۰۰ واحد ارتقا بدهیم.

مدیرعامل بانک صادرات ایران خاطرنشان کرد: در این مراکز مشاوره مالی به صورت رایگان در حوزه بین‌الملل‌، حقوقی و مالیاتی انجام می‌شود. همچنین با استفاده از ابزارهای بازار سرمایه داخل و خارج از کشور به صورت رایگان به مشتریان مشاوره داده می‌شود.

وی در خصوص طرح و بسته حمایتی این بانک از واحدهای تولیدی گفت: بانک صادرات ایران در راستای سیاست‌های خود طرح حمایت از تولیدگران را عرضه کرده که بر اساس این طرح خریداران محصولات داخلی می توانند تا سقف سه میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند.

لله‌گانی همچنین گفت: از دیرباز مطبوعات و رسانه‌ها حایز اهمیت بوده‌اند اما در شرایط کنونی نقش رسانه‌ها برای برون رفت کشور از مجموعه مشکلات بسیار مهم است که نباید نادیده گرفته شود.

وی با حضور در غرفه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از تلاش دست اندرکاران و اصحاب رسانه تقدیر کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: