کد خبر: ۵۴۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - 12 November 2015
مدیرعامل بانک ملت
این بانک همیشه در حوزه بین‌الملل قدرتمند بوده، این بانک در دوران تحریم نیز به تمام تعهدات بین‌المللی خود پایبند بود.
مدیرعامل بانک ملت گفت: این بانک در موضوع نرخ سود سپرده‌ها تابع نظرات شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی است و هر تصمیمی در زمینه نرخ‌های سود به بانک‌ها ابلاغ شود بانک ملت آمادگی اجرای آن را خواهد داشت.

 علی رستگار با اشاره به شبکه گسترده بانک ملت در خارج از مرزها گفت: این بانک همیشه در حوزه بین‌الملل قدرتمند بوده، این بانک در دوران تحریم نیز به تمام تعهدات بین‌المللی خود پایبند بود.

وی ادامه داد: بسیاری از بانک‌های بزرگ دنیا برای همکاری مجدد با بانک ملت درخواست داده‌اند که در این راستا مذاکرات و جلسات متعددی با این بانک‌ها برگزار شده است.

رستگار با بیان این نکته که بانک ملت پایین‌ترین نسبت مطالبات معوق را در نظام بانکی کشور دارد، خاطرنشان کرد: نسبت مطالبات در این بانک ۶.۸۸ درصد است در حالی که این نسبت در نظام بانکی کشور بالای ۱۲ درصد محاسبه شده است.

وی نسبت پایین مطالبات را یکی از موفقیت‌های بانک ملت خواند و یادآور شد: این بانک در پروژه‌های بزرگ کشور از جمله خرید نقدی گندم، تامین مالی فازهای مختلف پارس جنوبی، تامین مالی پالایشگاه ها، از رده خارج کردن خودروهای فرسوده، گازرسانی به روستاها و ... نقش بی‌بدیل و مشارکت فعال داشته است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: