کد خبر: ۵۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۸ - ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - 09 November 2015
همایش اقتصاد ایران در پساتحریم، کیش دروازه ورود، هفتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور و دومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی به میزبانی جزیره کیش امروز آغاز می شود.
بانکداری ایرانی ـ سرویس گردشگری و مناطق آزاد: در این دو نمایشگاه که روزهای 18 تا 21 آبان ماه در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش و همچنین همایش "اقتصاد ایران در پسا تحریم، کیش دروازه ورود" در روزهای 19 و 20 آبان در مرکز بین المللی همایش های کیش برگزار می شوند، 11 سفیر از کشورهای تونس، پاکستان، اردن، ویتنام، قرقیزستان، سوئد، مصر، اندونزی، عراق، عمان و افغانستان حضور خواهند داشت.

این نمایشگاه عصر امروز در مراسمی با حضور اکبر ترکان مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، الهام امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهور و مدیرعامل منطقه آزاد کیش آغاز به کار می کند و 4 روز ادامه دارد.

معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و جذب سرمایه گذاران خارجی، تحقق رونق و اشتغال در مناطق آزاد ایران، جذب سرمایه گذاران خارجی، توسعه و انتقال دانش و فناوری های روز جهان از اهداف برگزاری این دو رویداد مهم اقتصادی در جزیره کیش است.

در این دو رویداد اقتصادی 185شرکت داخلی و 15 شرکت خارجی از کشورهای سوئیس، هلند، انگلستان، آلمان، فرانسه، امارات متحده عربی، چین، کانادا و همچنین نمایندگان، سرمایه گذاران و مدیران 40 شرکت خارجی در حوزه بانک، بورس و بیمه حضور خواهند داشت.

معرفی ظرفیت های جذب سرمایه گذاری از طریق خصوصی سازی در دوران پسا تحریم، معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی در دوران پسا تحریم، سرمایه گذاری خارجی، قوانین، مقررات و شیوه ها و معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری از جمله نشست های تخصصی است که سازمان های مختلف در طول نمایشگاه آن را برگزار می کنند.

این نمایشگاه در فضایی به مساحت 21 هزار متر مربع و در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار خواهد شد. 

سازمان های مناطق آزاد کشور نیز با حضور در این دو نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های اقتصادی، بازرگانی، گردشگری و تجاری خود را در معرض دید علاقمندان و صاحبان سرمایه و صاحبنظران قرار داده اند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: