
طرح گفتگوی بیواسطه مدیران ارشد با مشتریان وکارکنان بانک به مرحله اجرا رسید.
باگفتگوی مستقیم آقای سیدحمیدخالقی مدیرکل بازاریابی وتبلیغات بامشتریان، مدیران وکارکنان بانک که صبح روزچهارشنبه 13آبان در مرکزخدمات مشتریان انجام شد، طرحگفتگوی بی واسطه مديران ارشد بانک انصار بامشتریان و مدیران وکارکنان به مرحله اجرا درآمد.
به گزارش اداره کل بازاریابی وتبلیغات، آقای سیدحمیدخالقی براساس زمانبندي اعلام شده از ساعت 10 بامداد روزچهارشنبه در مرکز خدمات مشتريان حضور یافته و ضمن استماع ديدگاه ها، نظرات وپيشنهادهاي تماس گیرندگان، به سئوالات آنان در حوزههاي تخصصي پاسخ داد.
براساس این گزارش، تماس گیرندگان پیرامون شرایط و ویژگیهای قرعهکشی سپرده های قرض الحسنه، امکان افزایش احتمال برنده شدن، سیاست های بانک درجذب منابع، نرخ سپرده ها وعلل کاهش فعالیتهای تبلیغاتی سئوال کرده و پیشنهادهایی برای بهبود روندهای تبلیغاتی و بازاریابی ارایه داده و از زحمات کارکنان مرکزخدمات مشتریان قدردانی کردند.