کد خبر: ۵۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۶ - ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - 03 November 2015
بیمه آسیا ۵۰ میلیارد ریال از خسارت آتش سوزی شرکت برگ چین سبز را به صورت علی الحساب پرداخت کرد.
بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه؛بیمه آسیا ۵۰ میلیارد ریال از خسارت آتش سوزی شرکت برگ چین سبز را به صورت علی الحساب پرداخت کرد.

کاردگر ،نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در مراسم تحویل چک 50میلیارد ریالی به مدیر عامل شرکت برگ چین سبز با تاکید بر تکریم بیمه گذاران به عنوان اصل اساسی و اولویت اول بیمه آسیا، گفت:خسارت های به حق بیمه گذاران پس از بررسی و ارزیابی دقیق کارشناسان ذیربط در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت می شود.

مدیر عامل بیمه آسیا با اشاره به نفس وجودی صنعت بیمه در جبران خسارات وارده و مساعدت در بازگشت سریع واحد های تولیدی به چرخه فعالیت های اقتصادی ،اظهار داشت: مابقی خسارت پس از طی فرایند کارشناسی به زیان دیده پرداخت خواهد شد.

گفتنی است یک روز پس ازوقوع حریق در انبار شرکت برگ چین سبز و وارد آمدن خسارت سنگین به ساختمان ،تاسیسات و موجودی انبار،گروهی متشکل از مدیر،معاون مدیرو کارشناسان مدیریت بیمه های آتش سوزی بیمه آسیا به همراه کارشناسان رسمی قو قضائیه، دادگستری و صنعت چای به محل حادثه اعزام و پس از بررسی های لازم و گزارش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نسبت به بر آورد خسارت اقدام کردند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: