کد خبر: ۵۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - 03 November 2015
به منظور فراهم شدن امکان ایفای تعهدات مناسب‌تر به بیمه‌گذاران باید دستگاه‌های اجرایی بدهکار مطالبات بیمه ایران را هرچه سریع‌تر تسویه کنند تا با مشکل ارائه خدمات مواجه نشویم.
بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه؛مدیرعامل بیمه ایران گفت: اصلاح و بهبود پرتفوی بیمه ایران هدف ماست.

 سیدعباس حسینی درجریان بازدید از شعبه پاسداران با اشاره به مطالبات این مجموعه از دستگاه‌های اجرایی افزود: به منظور فراهم شدن امکان ایفای تعهدات مناسب‌تر به بیمه‌گذاران باید دستگاه‌های اجرایی بدهکار مطالبات بیمه ایران را هرچه سریع‌تر تسویه کنند تا با مشکل ارائه خدمات مواجه نشویم.

وی درخصوص میزان بدهی‌های دستگاه‌های اجرایی به بیمه ایران، گفت: مبالغ قابل توجهی از دستگاه‌های اجرایی مختلف بابت بیمه‌نامه‌های صادره طلبکار هستیم که در صورت وصول این مطالبات به طور حتم بیمه‌گذاران ما خدمات با کیفیت‌تری دریافت می‌کنند.

رییس هیات مدیره بیمه ایران درخصوص اهداف و برنامه‌های خود دراین مجموعه، تصریح‌کرد: ما به دنبال افزایش کیفیت، سرعت ارائه خدمات و افزایش میزان رضایت‌مندی مشتریان خود هستیم و معتقدیم صنعت بیمه باید در تنگنا‌ها در کنار بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان خود باشد، از این رو برای دستیابی به این اهداف از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

حسینی ادامه داد: در حال شناسایی انتظارات مشتریان به منظور خلق ارزش‌های جدید برای آنان هستیم و در همین ارتباط خود را جای ذینفع قرار خواهیم داد.

مدیرعامل بیمه ایران درخصوص پرتفوی شرکت نیز تصریح کرد: پرتفوی شرکت باید از وضعیت فعلی خارج و به سمت پرتفوی ترکیبی با زیان کم تغییر کند.

وی با بیان اینکه بیمه‎گذاران ما بسیار هوشمند بوده و از مشاوران مجرب بیمه‌ای استفاده می‌کنند، عنوان کرد: در این شرایط برای تامین انتظارات بیمه‌گذاران خود کار سختی پیش رو داریم.

حسینی با تاکید براینکه بین عملکرد مالی و پرداخت هزینه‌ها باید یک رابطه منطقی دراین مجموعه ایجاد شود، عنوان کرد: هم‌اکنون ما پرتفوی‌های بسیار زیادی داریم که نه تنها منابع مالی برای شرکت ایجاد نکرده بلکه داشته‌های محدود ما را از بین می‍‌ ذبرد؛ برهمین اساس بدنبال اصلاح مدیریت منابع دراین گونه پرتفوی ها به منظور جلوگیری از زیان هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد با نهادینه شدن رفتار حرفه‌ای وضعیت شرکت و تصویر خارجی آن نزد بیمه‌گذاران بهبود یابد تا بتوان خدمات مناسب‌تر ارائه کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: