کد خبر: ۵۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - 29 October 2015
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی ایران از انتخاب بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل خرید ذخایر استراتژیک در ایران طی سال‌جاری خبر داد و گفت: بانک کشاورزی به عنوان یک بانک تخصصی دولتی موظف است سیاست‌های دولت تدبیر و امید را اجرایی کند.
بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه؛رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی ایران از انتخاب بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل خرید ذخایر استراتژیک در ایران طی سال‌جاری خبر داد و گفت: بانک کشاورزی به عنوان یک بانک تخصصی دولتی موظف است سیاست‌های دولت تدبیر و امید را اجرایی کند.

 مرتضی شهیدزاده با اشاره به دستاوردهای این بانک در دولت یازدهم، از تلاش این مجموعه بزرگ مالی برای جلوگیری از افزایش نقدینگی خبر داد و افزود: همکاران ما با برنامه‌ریزی و مدیریتی در سال گذشته توانستند میزان اضافه برداشت از بانک مرکزی را کاهش دهند و این مهم گام بزرگی بود.

مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه به اجرای پروژه خرید نقدی گندم در این بانک اشاره و اظهار کرد: برای اولین بار و پس از 10 سال توانستیم این پروژه را دوباره به بانک برگردانیم و عملکرد بانک در این زمینه بسیار مثبت بوده است چرا که از سال 1361 تاکنون نه تنها در حجم بلکه از نظر مبلغ نیز بی‌نظیر بوده و این امر حاصل تلاش و سازماندهی خوب همکاران ما بوده است.

شهیدزاده در زمینه تسهیلات صندوق توسعه ملی نیز گفت: شعب این بانک در سراسر کشور در سال گذشته 17 هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل این اعتبار را با نظارت کامل بر روی تمامی پروژه‌ها به متقاضیان پرداخت کردند.

وی از نیروی انسانی این بانک به‌عنوان پاک‌ترین، خدوم‌ترین، باسوادترین و متخصص‌ترین نیروهای بانکی یاد کرد و گفت: بانک کشاورزی کمترین تخلفات را در سیستم بانکی خود داشته است.

مدیرعامل بانک کشاورزی بر جذب منابع ارزان قیمت و افزایش استفاده از خدمات الکترونیکی در این بانک تاکید و خاطرنشان کرد: توجه به مقررات بانکی، رعایت منابع و مصارف، تقویت شعب شهری و برنامه‌ریزی و اجرای درست برنامه‌ها باید در صدر فعالیت‌های شعب این بانک در سراسر کشور قرار گیرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: