کد خبر: ۵۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - 27 October 2015
با تکراری شدن المان چتر که در اغلب تبلیغات بیمه‌ای استفاده می‌شود،‌ بیمه معلم در تبلیغات جدید خود از مفهوم «سپر» به عنوان جلوگیری کننده از صدمات استفاده کرده است.
  بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه؛با تکراری شدن المان چتر که در اغلب تبلیغات بیمه‌ای استفاده می‌شود،‌ بیمه معلم در تبلیغات جدید خود از مفهوم «سپر» به عنوان جلوگیری کننده از صدمات استفاده کرده است.

 «سپر» وسیله‌ای است که از دیرباز در مقابل خطرها و حمله‌ها، انسان‌ها را از هر گونه زیان حفظ می‌کرده است. این  واژه تداعی کننده مفهوم بیمه در دنیای امروزیست که انسانها را در مقابل ریسکهای مختلف حمایت می‌کند.
 
بر این اساس در بیلبوردهای جدید بیمه معلم عبارت «سپر بلای شما می‌شویم» به کار رفته است.
 
این گزارش می‌افزاید کمپین تبلیغاتی (محیطی/مطبوعاتی/تصویری) بیمه معلم در سراسر کشور به صورت گسترده با نوآوری و ارائه مفهوم جدیدی از بیمه به مخاطبان اجرا شده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: