کد خبر: ۵۲۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۹ - ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - 24 October 2015
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: یکی از بهترین روش های مشارکت افراد خارجی درایران از طریق مشارکت آنها درصندوق های بین المللی است.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: یکی از بهترین روش های مشارکت افراد خارجی درایران از طریق مشارکت آنها درصندوق های بین المللی است.

شهرام شهمیری کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص راه کارهای جذب سرمایه گذاری خارجی در بورس گفت: برای تحقق این امر ابتدا باید تمهیدات و امکانات مورد نیاز آن انجام شود .

وی ادامه داد:بستر سازی برای جذب سرمایه گذاران خارجی در بورس مسلما از قوانین بالا دستی شروع می شود مانند قانون حمایت و مشوق های سرمایه گذاری خارجی یا فیپا که این قوانین و دستورالعمل ها نیازمند بروز رسانی هستند .

این کارشناس بازار سرمایه گفت:در برنامه جذب سرمایه گذاری خارجی بحث شرکت ها و انتشار صورت های مالی به زبان انگلیسی و مقدم بر آن انتشار صورت های مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس بر اساس استانداردهای بین المللی حسابرسی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی یکی از بهترین روش های مشارکت افراد خارجی در ایران را از طریق مشارکت آنها در تشکیل صندوق های سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: ابزارهای نوین مالی که در ایران تشکیل می شود( صندوق های زمین و ساختمان یا صندوق های پروژه ای ) میتواند جز بهترین روش های ورود سرمایه گذاران خارجی باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: