کد خبر: ۵۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - 21 October 2015
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود یک سامانه بارشی در غرب کشور از بارش باران در مناطق شمالی، مرکزی و غربی طی امروز و فردا خبر داد.

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود یک سامانه بارشی در غرب کشور از بارش باران در مناطق شمالی، مرکزی و غربی طی امروز و فردا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اطلاعیه سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوایی سه روز آینده، و در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه آمده است:

بر اساس تحلیل‌ آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، امروز در برخی نقاط شمال شرق و ارتفاعات شرقی البرز بارش پراکنده رخ می‌دهد که به تدریج از ابرناکی در این مناطق کاسته می‌شود.

از بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) با ورود یک سامانه بارشی به کشور در غرب و شمال غرب کشور، افزایش ابر و در برخی مناطق رگبار باران و وزش باد پیش بینی می‌شود که روز پنجشنبه دامنه فعالیت این سامانه، دامنه‌های جنوبی البرز، مرکزی زاگرس و بخش‌هایی از مناطق مرکزی و استان‌های ساحلی دریای خزر را نیز فرا می‌گیرد. ضمن اینکه از بعد از ظهر این روز در غرب و شمال غرب از ابرناکی کاسته می‌شود.

روز جمعه بخش‌های شرق و شمال شرق و دامنه‌های البرز شرقی بارش پراکنده داشته و به تدریج این سامانه از کشور خارج می‌شود.

شدت بارش‌های روز پنجشنبه در ایلام، شمال خوزستان، لرستان، جنوب همدان، جنوب مرکزی، شمال چهارمحال بختیاری و غرب اصفهان خواهد بود که در مناطق مستعد این استان‌ها بارش تگرگ نیز دور از انتظار نخواهد بود.

روز جمعه در برخی مناطق شرق و جنوب شرق، وزش باد شدید گاهی با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: