کد خبر: ۵۲۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - 21 October 2015
مدیرعامل بیمه«ما» گفت: بازاریابی، فروش و مدیریت ارتباط با مشتریان رکن اصلی و اساسی عملیات بیمه‌گری است.
بیمه ما بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه؛مدیرعامل بیمه«ما» گفت: بازاریابی، فروش و مدیریت ارتباط با مشتریان رکن اصلی و اساسی عملیات بیمه‌گری است.

 مجید صفدری در نشست هم افزایی خدمات بانک - بیمه و مراسم تقدیر از شعب برتر بیمه ما، با تاکید بر ایجاد و توسعه بخش‌ مدیریت ارتباط با مشتریان گفت: عملیات بیمه‌گری در دنیای امروز دارای چهار حوزه منابع انسانی و پشتیبانی، فناوری اطلاعات و آمار، مالی و سرمایه‌گذاری و نیز فنی و بازاریابی است. شرکت بیمه«ما» در هر چهار حوزه برنامه عملیاتی جدی دارد و به اعتقاد ما بازاریابی و فروش با مذاکره نقطه آغاز خود را شروع می کند و نقطه انتهای آن افزایش سهم از بازار است.

مدیرعامل بیمه «ما» در ادامه با تاکید بر آن که در بازاریابی بحث وفاداری مشتری از اهمیت ویژه‌ای برخور‌دار است گفت: وقتی توانستیم وفاداری را در مشتری ایجاد کنیم، دیگر نیازی به ارائه نرخ پائین‌تر نداریم. اگر بتوانیم حقوق مشتری را رعایت کنیم و هزینه‌های انرژی، زمانی و روانی او را کاهش دهیم در ایجاد این وفاداری موفق شده‌ایم.

وی گفت: باید دانست که در تبلیغات و برندینگ، هیچ فعالیتی اثربخش‌تر از تبلیغات چهره به چهره نیست. بنابراین با ایجاد ارزش آفرینی و وفاداری در مشتریان می توانیم به برند بیمه«ما» اعتبار بخشیم و نام بیمه «ما» اعتباری همچون بانک ملت یابد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: