کد خبر: ۵۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - 20 October 2015
دکتر محمد علی سهمانی رییس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون به اعضاء هیأت مدیره و جمعی از مدیران این بانک از شعب مناطق آزاد با هدف بررسی فرآیند خدمات رسانی این شعب بازدید کرد.
بانک توسعه تعاون
دکتر محمد علی سهمانی رییس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون به اعضاء هیأت مدیره  و جمعی از مدیران این بانک از شعب مناطق آزاد  با هدف بررسی فرآیند خدمات رسانی این شعب بازدید کرد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به ظرفیت های بالا و مناسب منطقه آزاد کیش تاکید کرد: با توجه به ظرفیتهایی که منطقه آزادکیش به واسطه حضور مراکز بزرگ اقتصادی و تولیدی داراست، انتظارات از آن به مراتب بالاست و این منطقه می تواند نقش موثرتری را در اجرای استراتژی های توسعه ای این بانک داشته باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: بانک توسعه تعاون با اتکا به همکاران فعال و کارآمد شعب آماده است تا با پرداخت تسهیلات در زمینه طرح های ایجادی به ویژه در مناطق آزاد ، نقش موثری را در کمک به رونق اشتغال در این مناطق ایفا نماید و در این زمینه بر اقدام سریع شعب در راستای اجرایی شدن این مهم تاکید کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه سهمانی ، ضمن بررسی عملکرد امور شعب مناطق آزاد تلاش برای بهره برداری حداکثری از مزیت های کیش را خواستار شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: