کد خبر: ۵۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - 20 October 2015
در جلسه انتصاب روساي دفاتر بانکداري شرکتي مطرح شد: بانکداري شرکتي سهم بسزايي در پيشبرد اهداف بانک اقتصادنوين دارد.
معاون بانکداري شرکتي و اعتبارات بانک اقتصادنوين، در جلسه انتصاب روساي دفاتر بانکداري شرکتي، با اشاره به گذشت 4 سال از راه‌اندازي بانکداري شرکتي در اين بانک به عنوان اولين تجربه نظام بانکي کشور در استقرار مدل‌هاي نوين بانکداري جامع گفت: تعهد بانک اقتصادنوين به عنوان اولين بانک خصوصي کشور به ارزش آفريني براي مشتريان از طريق نوآوري، پيش برنده و موتور محرک تلاش‌هاي صورت گرفته در اين خصوص است.

به گزارش روابط عمومي بانک اقتصادنوين، مسعود مهردادفر معاون بانکداري شرکتي و اعتبارات اين بانک با اشاره به چالش‌هاي استقرار ايده‌ها و کارهاي نو، پذيرش و استقبال خوب مشتريان، حمايت عالي مديران ارشد بانک، تلاش‌هاي مستمر کارشناسان ارتباط با مشتريان و همراهي صميمانه شعب بانک را در راه‌اندازي بانکداري شرکتي موثر و مهم ارزيابي کردند. 

وي با اشاره به عملکرد اين حوزه افزود: امروز مشتريان و بدنه بانک و شرکت‌هاي تابعه، بانکداري شرکتي را به عنوان يکي از ستون‌هاي اصلي ارايه خدمات به مشتريان ارزنده بانک پذيرفته و باور کرده‌اند. 
وي به نقش بانکداري شرکتي در تحقق اهداف بانک نيز اشاره کرد و گفت بي‌ترديد اين بخش در تحقق چشم‌انداز بانک نقشي بيش از پيش خواهد داشت. 

مهردادفر در ادامه به جابجايي روساي دفاتر بانکداري شرکتي اشاره کرد و افزود: در مقطع کنوني و با توجه به تحولات مثبت پيش رو، نياز بود تا تحرک بيشتري به فعاليت‌هاي دفاتر بانکداري شرکتي داده شود بنابراين تصميم بر آن شد تا روساي دفاتر بانکداري شرکتي جابجا شوند. 
وي ابراز اميدواري کرد اين تغييرات به انتقال تجربيات دفاتر در برخورد با مشتري و ايجاد انگيزه‌هاي کاري براي ارايه خدمات شايسته تر از گذشته به مشتريان موثر باشد.

حسين وهابي مدير بازاريابي و امور دفاتر بانکداري شرکتي نيز در اين مراسم ضمن اشاره به تاثيرات مثبت سياست‌هاي چرخش شغلي مديران و کارشناسان در پيشبرد اهداف و انجام موثر وظايف محوله، از کارشناسان ارتباط با مشتريان خواست همچون سال‌هاي گذشته به کسب دانش، تجربه و توسعه مهارت‌هاي تخصصي اهتمام ورزند. 

لازم به توضيح است در احکام جديد، سيد مرتضي پورمرعشي به عنوان رئيس دفتر گلشهر بانکداري شرکتي، سيد رضا موسوي، به عنوان رئيس دفتر ميرداماد بانکداري شرکتي و فاطمه کلانتري به عنوان سرپرست دفتر نفت بانکداري شرکتي منصوب شدند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: