کد خبر: ۵۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۷ - ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - 18 October 2015
بخشی ازسازندگی در حوزه سلامت شکل گرفته و یقین دارم با شکل گیری نظام ارجاع در تبریز و این ادغام اتفاق افتاده در آموزش و پژوهش، قاعده مثلث خدمت در حوزه بهداشت و سلامت کامل خواهد شد.
بعداز ظهر یکشنبه بیست و ششم مهرماه جاری در حاشیه برگزاری اجلاس معاونان بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی کشور، آیین بهره برداری از مجتمع های سلامت دکتر پیله رودی، دکتر شاد پور و دکتر ملک افضلی با حضور و بازدید سیاری معاون بهداشتی وزارت بهداشت و صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.

در آیین افتتاحیه این سه مجتمع دولتی سلامت، معاون بهداشت وزارت بهداشت و درمان تبریز و آذربایجان را پیشرو در امر سلامت دانست و اظهارداشت: سال ها بود که آرزو داشتیم خدمات بهداشتی روستایی ما هم مثل خدمات بهداشتی شهری شود و خوشبختانه اینک با شکل گیری تحول برنامه ریزی شده دو سال پیش در تبریز و آذربایجان که پیشرو در بسیاری از زمینه ها بوده، این اتفاق در شهر بزرگ تبریز روی داد و در امر سلامت نیز تبریز پیشرو شد.  

وی بیان داشت: بخشی ازسازندگی در حوزه سلامت شکل گرفته و یقین دارم با شکل گیری نظام ارجاع در تبریز و این ادغام اتفاق افتاده در آموزش و پژوهش، قاعده مثلث خدمت در حوزه بهداشت و سلامت کامل خواهد شد.

در این مراسم صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز کوتاه سخن گفت و با تأکید بر احترام به بزرگان و روش آنان اظهار داشت: برای ایجاد ساختار دولتی پایدار باید این کار و تحول را به جایی برسانیم که جای برگشتی نداشته باشد. 

کانال اختصاصی بانکداری ایرانی در تلگرام: https://telegram.me/bankdariirani
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: