کد خبر: ۵۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۴ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - 11 October 2015
تویوتا، بزرگ‌ترین خودروساز ژاپن برای نمایشگاه توکیو دست به کار شد و از سه کانسپت جدید خود پرده برداری کرد، کانسپت اسپرت S-FR یکی از این سه گانه جدید تویوتا است.
برای طراحی و توسعه این محصول، تویوتا ابتدا یک چهارچوب فلزی در سایزبندی 3990 میلی متری در طول، 1695 میلی متری در عرض و ارتفاع 1320 میلی متری در کنار فاصله بین دو محور 2480 میلی متری را در نظر گرفته که پوسته خارجی آن توسط رنگی زرد با سقفی مشکی رنگ نقاشی شده و برای چهره آرایی آن نیز از جلوپنجره‌ای بسیار بزرگ و چراغ‌هایی بیضی شکل استفاده شده که دقیقا قشر جوانان را هدف قرار داده است.

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این کانسپ با وجود شاسی و بدنه کوچک آن هم در نظر گرفتن چهار صندلی برای سرنشینان است که می‌تواند تاثیر بسزایی در بازاریابی آن داشته باشد.

برای مشخصصات فنی این کانسپت هم تویوتا چندان اطلاعات دندان‌گیری منتشر نکرده و اطلاعات اصلی را برای معرفی این کانسپت در نمایشگاه توکیو کنار گذاشته است، ولی در لابه‌لای گالری تصاویر اگر به تصویر گرفته شده از داخل کابین توجه کنید، خواهید دید که بر روی سر دسته دنده تا عدد 6 حک شده است و نشان از استفاده یک جعبه دنده 6 سرعته دستی برای تبدیل نیروی تولیدی پیشرانه مجهول دارد.

کانال اختصاصی بانکداری ایرانی در تلگرام: https://telegram.me/bankdariirani
برچسب ها: تویوتا ، کانسپت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: