کد خبر: ۵۱۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۶ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - 10 October 2015
باجه مستقل پست‌بانک‌ایران مستقر در اداره‌کل زندان‌های استان یزد و میامی سمنان با حضور تنی چند از مدیران این استان‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
باجه مستقل پست‌بانک‌ایران مستقر در اداره‌کل زندان‌های استان یزد و میامی سمنان با حضور تنی چند از مدیران این استان‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

علی قاسمی مدیر شعب استان یزد در این مراسم با تشریح عملکرد بانک ابراز امیدواری کرد که با تلاش و حمایت همه‌جانبه، این باجه بتواند عملکرد مناسبی داشته تا در زندان‌های سراسر کشور تسرّی یابد.

محمدرضا وزیری مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز با تقدیر از مسئولان اداره‌کل زندان‌ها و پست‌بانک استان به جهت راه‌اندازی این باجه، ارائه خدمات بانکی در نقاط محروم و مناطق خاص را از ویژگی‌های منحصر به فرد این بانک برشمرد.

همچنین مسئولان اداره‌کل زندان‌ها با ابراز خرسندی از افتتاح این باجه بانکی گفت: مجموعه اداره‌کل زندانها نیاز ویژه‌ای به خدمات پولی و مالی دارند که پست بانک‌ایران با توجه به تنوع خدمات، توان انجام آن را دارد و با راه‌اندازی این باجه، تمامی خدمات بانکی به کارکنان اداره‌کل زندان‌‌ها و زندانیان استان و عموم مردم ارائه می‌شود.

گفتنی است: در همین راستا و در راستای گسترش خدمات پست بانک ایران در اقصی نقاط کشور، دفترخدمات بانکی مستقل شهری در میامی سمنان طی مراسمی و با حضور فرماندار، امام‌جمعه این شهرستان، مسئولان پست بانک استان سمنان و جمعی از اهالی محل افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. 

حجت‌الاسلام صفائی‌پور امام‌جمعه میامی در مراسم مذکور ضمن تقدیر از مسئولان این بانک بر ضرورت حمایت هموطنان شهرستان از آن تاکید نمود و شعبانعلی رجبی مدیرشعب پست بانک استان سمنان نیز ضمن تبیین اهداف این بانک، افتتاح دفترخدمات‌بانکی در میامی را گامی ارزشمند جهت خدمت‌رسانی پست بانک ایران به مردم دانست و افزود: این بانک خدمات متنوع بانکی را به روستائیان و شهرنشینان با بیشترین نقطه دسترسی در سطح کشور بصورت لحظه‌‌ای(Online) ارائه می‌کند.

کانال اختصاصی بانکداری ایرانی در تلگرام: https://telegram.me/bankdariirani
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: