کد خبر: ۵۱۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - 05 October 2015
مديرعامل بيمه البرز :
بيمه البرز سال گذشته را با رشد ۶۰ درصدي پشت سر گذاشت اين در حالي است كه رشد صنعت بيمه حدود ۳۰ درصد بود كه حاكي از رشد دو برابري بيمه البرز نسبت به ميانگين رشد صنعت بيمه كشور است .
بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه ؛  مديرعامل بيمه البرز در گردهمايي سراسري نمايندگان و كارگزاران همكار اين شركت اعلام كرد: بيمه البرز سال گذشته را با رشد ۶۰ درصدي پشت سر گذاشت اين در حالي است كه رشد صنعت بيمه حدود ۳۰ درصد بود كه حاكي از رشد دو برابري بيمه البرز نسبت به ميانگين رشد صنعت بيمه كشور است .

سيدرسول تاجدار در اين گردهمايي كه در آستانه عيد سعيد غدير خم و با حضور مديركل نظارت بر صلاحيت هاي حرفه اي بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران،‌ اعضاي هيات مديره، مديران، ‌نمايندگان و كارگزاران همكار بيمه البرز، برگزار شد با تبريك اعياد قربان و غدير خم و ابراز تاسف از فاجعه منا و همدردي با بازماندگان اين فاجعه ،‌ اظهار داشت : رشد بيمه البرز در شش ماهه اول سال جاري ۲۴ درصد و سه برابر ميانگين رشد صنعت بيمه كشور بود كه شايسته قدرداني است . 
وي افزود : همچنين نسبت خسارت صنعت بيمه حدود هفت درصد بيش تر از بيمه البرز است حكايت از انتخاب ريسك‌هاي خوب و بهينه دارد.

مديرعامل بيمه البرز تاكيد كرد : بزرگ‌ترين اتفاق خوب و مبارك طي يك سال گذشته،‌ توافق هسته اي بود كه طي آن، هيات مذاكره كننده ايراني توانستند با حفظ اقتدار و شان جامعه ايراني ، امتيازات بزرگي را كسب كنند و كشور را از شرايط ظالمانه تحميلي رهايي دهند كه اميد است با لغو تحريم ها، بخش هاي مختلف اقتصادي همچون بورس و بانك و بيمه تحت تاثير اين توافق در شرايط بهينه و مطلوب قرار بگيرند. 

تاجدار تصريح كرد : اميد است با رويكرد مثبت و تدابير دولت تدبير و اميد و رفع تحريم‌ها ركود حاكم بر بخش‌هاي مختلف اقتصادي مرتفع شود. 

وي با اشاره به اين‌كه صنعت بيمه كشور بيش از آنچه كه از تحريم‌ها متضرر شود از شرايط داخلي حاكم بر اين صنعت رنج مي‌برد، تاكيد كرد : قطعا شرايط كنوني حاكم بر صنعت بيمه تداوم نخواهد يافت و آينده متعلق به شركت‌هايي است كه ارايه خدمات بهينه و رضايت بيمه گزاران،‌دغدغه هاي اصلي آنها است. 

به گفته مديرعامل بيمه البرز ، رفع موانع ساختاري و قانوني در تنظيم قوانين و مقررات حاكم بر صنعت بيمه ، ايجاد انگيزه در سهام‌داران شركت‌هاي بيمه و افزايش بازدهي سرمايه‌گذاري در شركت‌هاي بيمه از جمله عواملي است كه مي‌توان با بكارگيري آنها،‌ مشكلات كنوني صنعت بيمه كشور را مرتفع ساخت . 
وي يكي از مشكلات اساسي صنعت بيمه را سرمايه ناكافي دانست و اظهار داشت: هفدهمين شركت بيمه هندي ،‌ داراي ۳۴ ميليارد دلار سرمايه است اين در حالي است كه كل سرمايه صنعت بيمه ايران به ۳۵ ميليارد دلار هم نمي‌رسد. 

وي با بيان اين‌كه صنعت بيمه پس از لغو تحريم با تقاضاي ورود سرمايه‌گذاران خارجي همراه خواهد شد ، گفت: ورود سرمايه‌گذاران و شركت هاي بيمه خارجي به عنوان سرمايه گذار در صنعت بيمه با شرايط كنوني حاكم بر اين صنعت امكان پذير نخواهد بود و مستلزم بازنگري اساسي در قوانين و مقررات حاكم بر صنعت بيمه و ساير قوانين و مقررات مرتبط از جمله بحث ماليات و نحوه خروج اصل سرمايه و سود حاصله از آن است. در عين حال بايد دقت لازم داشت كه شركت هاي فعلي از شرايط نابرابر امكانات يا شركت هاي خارجي به ويژه به جهت كمبود دانش و سرمايه متضرر نشوند.
وي يكي ديگر از الزامات اصلاحي را مربوط به ساختار پورتفوي دانسته و گفت: صنعت بيمه بايد به سمت فروش بيمه‌هاي انفرادي و ذخيره ساز كه ماهيت بلندمدت داشته و سرمايه گذاري هاي شركت هاي بيمه را تقويت كند،‌حركت كنند.

وي با بيان اين‌كه بيمه البرز به واسطه داشتن كاركنان و شبكه فروش مقتدر و توانمند با جريان نامطلوب نرخ شكني پس از حذف نظام تعرفه همسو نشد ،‌ تاكيد كرد : مطمئناً‌ آينده متعلق به شركت‌هاي كيفيت محور و خدمات محور خواهد بود و موفقيت در گرو ارايه بهترين خدمات كيفي به مشتري است نه اقدام به رقابت‌هاي غير حرفه‌اي و نرخ شكني براي جذب بيشتر مشتري . 

محمدرضا تقوايي، رييس هيات مديره بيمه البرز نيز در اين گردهمايي با تسليت به بازماندگان فاجعه منا و همچنين تبريك اعياد قربان و غدير خم ،‌گفت: بيمه البرز هم اكنون وضعيت بسيار مناسبي را به لحاظ خوشنامي و توانگري مالي در بازار بيمه دارد. 

وي ادامه داد : بيمه البرز هم اكنون رتبه سوم بازار را در صنعت بيمه كشور دارد و خيلي دور از انتظار نيست كه نگاهي به كسب رتبه دوم داشته باشيم . 

وي افزود: بيمه البرز به نقطه‌اي رسيده است كه حتي در برخي رشته‌هاي بيمه اي به دليل كثرت تقاضا، مشتريان خود را گزينش مي كند.

وي درباره شبكه فروش بيمه البرز توضيح داد: بيمه البرز براي شبكه فروش غيرمستقيم خود تسهيلات خوبي را فراهم كرده است و تلاش كرده است با افزايش تعداد نمايندگان و آموزش‌هاي حرفه اي،‌ آنها را به رقابت بهتر در بازار بيمه مسلط و توانمند سازيم هرچند ما معتقديم شبكه فروش بيمه البرز از افراد باتجربه و توانمند تشكيل شده است.

وي تاكيد كرد:‌شبكه فروش غيرمستقيم در خط مقدم جبهه رقابت در بازار قرار دارند لذا بايد به درستي حمايت شوند و شعب بايد در بازاريابي پشتيبان آنها باشند.

وي افزود: هم اكنون بيمه البرز از نظر سهم بازار در رتبه سوم و به لحاظ تعداد نمايندگان در رتبه نهم قرار دارد بنابراين بيمه البرز ظرفيت و گنجايش افزايش تعداد نمايندگان را دارد.

وي در پايان اظهار داشت: هم اكنون يك هزار و ۷۰۶ نماينده حقيقي و حقوقي با بيمه البرز همكاري مي كنند كه تا پايان سال اين رقم به دو هزار و ۲۱۶ نماينده افزايش خواهد يافت.

اين گزارش حاكي است،‌گردهمايي سراسري نمايندگان و كارگزاران همكار بيمه البرز نهم مهرماه در مركز همايش‌هاي بين المللي صدا و سيما برگزار و از نمايندگان و كارگزاران همكار اين شركت با اهداء لوح، قدرداني شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: