کد خبر: ۵۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - 04 October 2015
کیانوش لیاقت‌ورز در جریان افتتاح هتل سه‌ ستاره نگین استیل شهرستان آستارا اظهار کرد: با افتتاح این هتل تعداد هتل‌های آستارا به 13 باب رسیده‌است.
معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از افتتاح سیزدهمین هتل آستارا خبر داد.

کیانوش لیاقت‌ورز در جریان افتتاح هتل سه‌ ستاره نگین استیل شهرستان آستارا اظهار کرد: با افتتاح این هتل تعداد هتل‌های آستارا به 13 باب رسیده‌است.

وی با بیان اینکه شهرستان مرزی بندر آستارا به لحاظ گردشگری از جایگاه ممتازی برخوردار است، افزود: با افتتاح هتل نگین استیل آستارا که با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید تعداد هتل‌های آستارا افزایش یافته‌است.

لیاقت ورز ساخت هتل مذکور را در زمینی به مساحت 316 متر مربع با 32 اتاق عنوان کرد و گفت: برای ساخت این هتل مبلغ 500 میلیون تومان از محل توسعه گردشگری سازمان به مجری طرح در قالب تسهیلات پرداخت شده‌است.

به گفته این مسئول؛ برای احداث هتل مذکور 2 میلیارد و 500 میلیون تومان سهم آورده مجری طرح بوده‌است.
معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه این هتل دارای 100 تختخواب است، خاطرنشان کرد: هتل سه ستاره نگین استیل آستارا در چهار طبقه برای اسکان و یک طبقه نیز غذاخوری و لابی هتل در نظر گرفته شده‌است.

لیاقت‌ورز با تاکید بر اینکه اکنون شهرستان مرزی بندر آستارا دارای 13 هتل، یک‌هزار و 463 اتاق و یک‌هزار و 585 تخت در حوزه هتل‌داری است، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران میل بیشتری برای ساخت هتل در آستارا دارند.

وی یادآور شد: با توجه به رغبت بالای سرمایه‌گذاران در راستای احداث هتل در آستارا، از مسئولان عالی شهرستانی و استانی می‌خواهیم بسترهای مناسب را برای تشویق و جذب این سرمایه‌گذاران فراهم کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: