کد خبر: ۵۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - 04 October 2015
عباداله کامکار در سومین نشست کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان که پیش از ظهر امروز در استانداری البرز برگزار شد، با اعلام این خبر که استان آمادگی احداث شهرک صنعتی نساجی را دارد، اظهار کرد: احداث شهرک نساجی به دلیل قرار گرفتن صنایع همگن، بسترهای پیشرفت این صنعت فراهم می کند.
کامکار تمرکز زایی صنایع همگن را دریچه ای به سوی پیشرفت روز افزون صنعت در استان عنوان کرد و گفت: صنعت در استان البرز ظرفیت بالایی دارد به همین منظور تمرکز شرکت های مرتبط با یکدیگر در یک شهرک صنعتی زمینه ساز پیشرفت خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم تشکیل کمیته تجاری سازی و انتقال فناوری، افزود: تشکیل این کمیته با هدف حمایت از صنایع دانش محور با توجه به ظرفیت های موجود علمی و فناوری و صنعتی، کمک بزرگی به استان تازه تاسیس البرز است.

صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک در البرز تشکیل می شود
سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار البرز در ادامه با اعلام تشکیل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک در البرز، گفت: هدف از تشکیل این صندوق ضمانت سرمایه‌گذاران برای تسهیل سرمایه‌گذاری از طریق صدور ضمانت ‌نامه اعتباری در استان است.

کامکار افزود: بیش از ۹۳ درصد صنایع فعال در استان را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می دهند، بنابراین صندوق ضمانت سرمایه گذاری به منظور حمایت از این بخش فعال می شود.

در این کارگروه مصوبه ایجاد شهرک تخصصی نساجی در استان و همچنین احیاء کارخانجات فخر ایران و تشکیل کمیته فناوری و تجاری سازی با هدف حمایت از صنایع دانش محور، به تصویب رسید. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: