کد خبر: ۵۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - 03 October 2015
داوود عربعلی افزود: با توجه به رویکرد جدید وزارت نفت درباره فعالیت جایگاههای سوخت تحت عنوان برند یا نشان های تجاری خاص و امکان حضور شرکتهای خارجی در بازار ایران، برخی شرکتهای نفتی نظیر توتال فرانسه و شل انگلیس درباره فعالیت در بازار ایران ابراز علاقه کرده اند اما هنوز به طور رسمی درخواستی به این شرکت برای صدور مجوز نرسیده است.
وی افزود: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران و وزارت نفت از هر اعلام آمادگی شرکتهای داخلی و خارجی برای حضور در بازار ایران استقبال می کنند و آماده بررسی درخواستهای آنها در قالب نشانهای تجاری هستند اما آنچه در خصوص صدور مجوز به دو شرکت توتال و شل در چند روز گذشته در فضای رسانه ای کشور منتشر شده است واقعیت ندارد چرا که اساسا این دو شرکت هنوز به طور رسمی درخواستی برای حضور در بازار ایران نداشته اند.

عربعلی همچنین گفت: شرکتهای ایرانی هم هنوز درخواستی به صورت رسمی به این شرکت برای فعالیت تحت عنوان نشان تجاری خاص نداده اند و آنچه در خصوص فعالیت جایگاه داران در قالب برندهای داخلی مطرح شده بیشتر در حد گپ و گفت بوده است.

برخی خبرگزاری ها در چند روز اخیر به نقل از رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور خبری مبنی بر اعطای مجوز ساخت 200 پمپ بنزین در سراسر کشور به دو شرکت نفتی توتال و شل داده بود. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: