کد خبر: ۵۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - 27 September 2015
دیزل اس. پی. ای (Diesel S.p.A) یک شرکت طراحی ایتالیایی است که بیشتر برای کالاهای لوکس، و پوشاک آماده برای پوشیدن برای بازار جوانان شناخته شده‌است.
بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(برند)؛ دیزل اس. پی. ای (Diesel S.p.A) یک شرکت طراحی ایتالیایی است که بیشتر برای کالاهای لوکس، و پوشاک آماده برای پوشیدن برای بازار جوانان شناخته شده‌است.

این شرکت متعلق به مؤسس آن رنزو روسو است، و در محل ساختمان سابق لاوردا، در برگانتسه، شمال ایتالیا واقع شده‌است. در سال‌های ۱۹۸۵ و ۱۹۸۹ نقاط عطف این برند شکل گرفت. ابتدا با استخدام استاد سابق کالج مد و فشن نیویورک به نام Wilbert Das دست به اقدام قابل توجه زد. 


وی در سال ۱۹۹۱ با انجام استراتژی‌های بازاریابی جهانی خود و بعد از افتتاح فروشگاه در نیویورک به رسانه‌ها گفت: بازاریابی از آمریکایی‌ها، نظم و ساختار را از آلمانی‌ها و هنر را از ایتالیایی‌ها آموخته است!

در سال ۲۰۰۷ لباس شنا برای مردان و زنان را تولید و عرضه نمود. این شرکت بیش از ۶۰۰۰ کارمند و ۱۸ زیر مجموعه دارد. درآمد سالانه این برند از ۲/۱ میلیارد یورو در سال ۲۰۰۵ به ۳/۱ میلیارد یورو در سال ۲۰۰۹ رسید. این برند مد و فشن دارای بیش از ۵۰۰۰ فروشگاه در سراسر جهان در ۸۰ کشور دنیا حضور دارد.

دیزل همچنین از سال ۲۰۰۷ به ارایه محصولاتی چون کفش، لباس زیر و کیف پرداخته است. همچنین در این سال با برند لورئال به تولید عطر نیز پرداخته است.

دیزل در حال حاضر در بیش از 80 کشور فعالیت می‌کند و در حدود 300 برند زیر مجموعه دارد. این شرکت اکنون در حدود 5/1 میلیارد دلار درآمد دارد. بیشتر این سود از فروش دنیم (که نوعی جین است) و سایر کالاهای پرفروش از جمله طیف گسترده و موفق وسایل جانبی و لباس‌های کودک به دست آمده است. علاوه بر این نمایندگی‌ها، محصولات دیزل در بیش از 5000 فروشگاه دیگر عرضه می‌شود که از این میان 300 فروشگاه برند دیزل را یدک می‌کشند.

 بزرگ‌ترین فروشگاه کنونی در میلان ایتالیا قرار دارد. دیزل شرکتی جهانی و چند فرهنگی است و تلاش می‌کند تا جای ممکن تیم کارکنان خود را از میان فرهنگ‌های مختلف انتخاب کند. مدیریت نیروی انسانی دیزل نیز مانند شیوه‌های کاری این شرکت، نوآورانه و به دور از قراردادها و قواعد سنتی است.

لورآل و دیزل در پاییز 2007 اقدام به راه‌اندازی مارک مشترک-(Fuel for life) برای خانم و آقا- کردند. یک مجموعه کوچک برای آدیداس در سال 2008 به نام «دنیم اصلی آدیداس توسط دیزل» راه‌اندازی شد و مجوز تولید و فروش لباس راحتی به شرکت آمریکایی تولید‌کننده برند ویکتوریا سکرت واگذار شد. در سال‌های اخیر، همکاری‌های جدیدی با شرکت‌های مختلف از جمله-AGV را شاهد هستیم.

همچنین این شرکت با حمایت از پروژه‌های مختلف از جمله مسابقه موسیقی دیزل-Diesel-U-Musicتوجه خود را به تاکید بر خلاقیت جوانان معطوف کرده است و به عنوان شریک موسسه بین‌المللی پشتیبانی از استعدادهای درخشان در زمینه‌های مختلف معرفی شده. دیزل حمایت و مشارکت خلاقی در موسسه خیریه ایدز «لایف بال» در سال -2006  و جشنواره فیلم ساندنس از خود نشان داد.




نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: