کد خبر: ۵۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۹ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - 21 September 2015
شرکت بیمه ایران بابت سقوط یک فروند هواپیمای سبک چهارنفره متعلق به یکی از آموزشگاه های خلبانی معتبر کشور سه میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.
بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه ؛ این هواپیمای سبک بیست وچهارم مرداد به دلیل نقص فنی دچار سانحه شد و در حوالی شهر قزوین سقوط کرد و منهدم شد.

کارشناسان بیمه های کشتی، هواپیما و حمل و نقل بیمه ایران که به محل سقوط این هواپیما رفته بودند بلافاصله بررسی های کارشناسی تعیین علت حادثه را آغازو خسارت وارده را درکوتاه ترین زمان ممکن ارزیابی و برآورد کردند.

بیمه ایران در سال های اخیر غرامت ناشی از حوادث هوایی را درکمتر از یک ماه به ذینفعان پرداخت کرده است و در این مورد نیز مسئولان این شرکت در کمتر از یک ماه از وقوع حادثه و کمتر از یک هفته پس از تکمیل مدارک و مستندات مورد نیاز پرونده،خسارت وارده به بیمه گذار را از محل بیمه نامه بدنه به میزان سه میلیارد ریال جبران کردند.

مدیر بیمه کشتی ، هواپیما و حمل و نقل بیمه ایران گفت: پس از اعلام خسارت از سوی مسوولان آموزشگاه خلبانی کارشناسان خود را به محل وقوع حادثه اعزام کردیم. حمیدرضا کاوه افزود: البته از آنجا که هواپیما کاملا منهدم شده بود کارکارشناسی به سرعت انجام شد و گزارش وقوع حادثه تکمیل و آمادگی بیمه ایران برای پرداخت خسارت درهمان هفته نخست به بیمه گذار اعلام شد. 
وی ادامه داد: از مسئولان آموزشگاه خلبانی درخواست کردیم مدارک این هواپیما را به منظور تکمیل پرونده در اختیار این مجموعه قرار دهند تا مراحل اداری پرداخت خسارت طی شود که یک هفته قبل این مدارک تکمیل و تحویل شد.

مدیر بیمه کشتی،هواپیما و حمل ونقل بیمه ایران درباره اینکه آیا به سرنشینان این حادثه نیز آسیبی وارد شده است یا خیر ؟ گفت: متاسفانه دراین حادثه سرنشینان این هواپیمای سبک که دو نفر بودند به شدت مصدوم شده اند. کاوه درباره آخرین وضعیت مصدومان این حادثه و پرداخت غرامت آنان نیز اظهارداشت: کارشناسان ما رسیدگی به مصدومان این حادثه را در دستورکار دارند و به محض مشخص شدن میزان جراحات وارده و نقص عضو احتمالی به تعهد خود عمل خواهیم کرد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: