کد خبر: ۵۰۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۷ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - 21 September 2015
وزیر راه و شهرسازی، با اشاره به کمبودهای حمل و نقل هوایی اظهار کرد: در وضعیت فعلی با کمبود هواپیما مواجعه هستیم و نوسازی و پاکسازی ناوگان هوایی را در دستور کار داریم.
عباس آخوندی، در شورای اداری خراسان جنوبی، گفت: در حوزه راه‌های استان سال‌های گذشته کارهای خوبی انجام شده و امروز حدود 60 کیلومتر باند دوم را افتتاح کردیم.

وی با بیان اینکه دو محور بیرجند- قاین و بیرجند- گناباد در حال اجرا است، افزود: محورهای دیگری مثل دیهوک و طبس که بیش از 200 کیلومتر است نیز در دستور کار داریم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به کمبودهای حمل و نقل هوایی تصریح کرد: در وضعیت فعلی با کمبود هواپیما مواجعه هستیم و نوسازی و پاکسازی ناوگان هوایی را در دستور کار داریم.

آخوندی تاکید کرد: در سفر سال گذشته رییس جمهور به خراسان جنوبی پروژه راه آهن مصوب شد و تلاش کردیم ردیف اعتباری برای این پروژه در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه 10 میلیارد تومان بودجه به راه آهن استان اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: مطالعات 1 تمام شده و فاز 2 در دست اقدام است و یک پروژه‌ای که بیش از 1 میلیارد دلار قیمت دارد را نمی‌توان بدون مطالعات انجام دهیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: