سیامک دولتی، مدیرعامل بانک، تیمور غفاری و محمدتقی صمدی اعضای هیات مدیره، توکلی مدیر امورشعب استان ها، پیرهادی مدیر امور IT و سایر روسای ادارات مرکزی و نمایندگان روابط عمومی و بازاریابی سراسر کشور بانک در این همایش دو روزه شرکت داشتند.
بومي سازي مباحث علمي روابط عمومی و بازاريابي به منظور ارتقاء بهرهوري، اثربخشي، رضايتآفريني و افزایش ظرفيتهاي رقابتي از اهداف برگزاری همایش روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد.
در این دوره از همایش، کارگاه آموزش روابط عمومی، بازاریابی خدمات بانکی و اصول گزارش نویسی توسط اساتید تدریس و در پایان دوره از محتوی کتاب های ارائه شده آزمون به عمل می آید.
همایش سراسری روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران روز پنج شنبه بعد جمع بندی مطالب و محور های ارائه شده در کارگاه های آموزشی خاتمه خواهد یافت.