کد خبر: ۵۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۱ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - 20 September 2015
خدمات بانکی به‌صورت اینترنتی و تحویل در محل، از طریق سامانه پیشخوان مجازی بانک آینده، کماکان خدمتی نوآورانه و منحصر به فرد در نظام بانکی کشور است.
با توجه به استقبال مردم از این سامانه، و مطلوبیت خدمات آن، تعداد خدمات ارائه شده از طریق سامانه مذکور روزبه روز گسترش و به 256 نوع خدمت افزایش یافته است. این خدمت‎رسانی، هم ‏اکنون از طریق ثبت درخواست به‌صورت اینترنتی یا تماس تلفنی،  انجام می‌پذیرد.

خدمات مربوط به اینترنت‌ بانک در سراسر کشور فعال بوده و هم‌اکنون ارائه خدمات تحویل درمحل نیز در هفت شهر کشور (تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز، اهواز و ساری) امکان‌پذیر است.

عملکرد سامانه پیشخوان مجازی در پنج‌ماه اول به‌صورت ذیل می‌باشد:
مجموعاً تعداد 217،532 خدمت از طریق این سامانه ارائه شده است که قریب 215،000 خدمت آن از طریق شعبه مجازی و به‌صورت اینترنتی و به‌طور متوسط هم هرماه حدود 200 مورد خدماتیاعم از دریافت و واریز وجه نقد، دریافت دسته چک، ارسال کارت هدیه و غیره؛به‌صورتتحویل در محلبه مشتریان عزیزارائه شده است. ضمناً مرکز ارتباط بانک از ساعت 19 الی 8 صبح روز بعد نیز، به ارایه خدمات مختلف غیرحضوری بانکداری الکترونیکی به مشتریان مشغول است. مرکز مذکور تنها در مردادماه گذشته، قریب 2150 خدمت را (فقط از ساعت 19 الی 8 صبح روز بعد) به انجام رسانده است.

ارائه 256 خدمت تحویل در محل، در گستره­ی وسیع شهر تهران و 6 شهر دیگر؛ بیانگر پوشش مناسب چتر خدمات بانکی تحویل در محل کار و زندگی مردم و مشتریان، توسط بانک آینده است که علاوه بر وجود 114 شعبه در شهر تهران و 6 شهر دیگر و امکان بالای دسترسی مردم به شعب، به‌منظور رفاه و آسایش بیشتر مشتریان محترم، خدمات بانکی را به‌صورت تحویل درمحل، به ایشان ارائه می‌نماید.

بانک آینده امیدوار است با توسعه روزافزون خدمات سامانه پیشخوان مجازی و دیگر خدمات الکترونیکی، گام‌های بزرگ و موثرتری در ارائه خدمات متمایز به مشتریان محترم، بردارد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: