با توجه به استقبال مردم از این سامانه، و مطلوبیت خدمات آن، تعداد خدمات ارائه شده از طریق سامانه مذکور روزبه روز گسترش و به 256 نوع خدمت افزایش یافته است. این خدمترسانی، هم اکنون از طریق ثبت درخواست بهصورت اینترنتی یا تماس تلفنی، انجام میپذیرد.
خدمات مربوط به اینترنت بانک در سراسر کشور فعال بوده و هماکنون ارائه خدمات تحویل درمحل نیز در هفت شهر کشور (تهران، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز، اهواز و ساری) امکانپذیر است.
عملکرد سامانه پیشخوان مجازی در پنجماه اول بهصورت ذیل میباشد:
مجموعاً تعداد 217،532 خدمت از طریق این سامانه ارائه شده است که قریب 215،000 خدمت آن از طریق شعبه مجازی و بهصورت اینترنتی و بهطور متوسط هم هرماه حدود 200 مورد خدماتیاعم از دریافت و واریز وجه نقد، دریافت دسته چک، ارسال کارت هدیه و غیره؛بهصورتتحویل در محلبه مشتریان عزیزارائه شده است. ضمناً مرکز ارتباط بانک از ساعت 19 الی 8 صبح روز بعد نیز، به ارایه خدمات مختلف غیرحضوری بانکداری الکترونیکی به مشتریان مشغول است. مرکز مذکور تنها در مردادماه گذشته، قریب 2150 خدمت را (فقط از ساعت 19 الی 8 صبح روز بعد) به انجام رسانده است.
ارائه 256 خدمت تحویل در محل، در گسترهی وسیع شهر تهران و 6 شهر دیگر؛ بیانگر پوشش مناسب چتر خدمات بانکی تحویل در محل کار و زندگی مردم و مشتریان، توسط بانک آینده است که علاوه بر وجود 114 شعبه در شهر تهران و 6 شهر دیگر و امکان بالای دسترسی مردم به شعب، بهمنظور رفاه و آسایش بیشتر مشتریان محترم، خدمات بانکی را بهصورت تحویل درمحل، به ایشان ارائه مینماید.
بانک آینده امیدوار است با توسعه روزافزون خدمات سامانه پیشخوان مجازی و دیگر خدمات الکترونیکی، گامهای بزرگ و موثرتری در ارائه خدمات متمایز به مشتریان محترم، بردارد.