کد خبر: ۵۰۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۴ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - 17 September 2015
بانک انصار در راستای تحقق بانکداری بدون ربا ، با هدف رشد و تقویت اقتصاد و کمک به امر تولید و همچنین ایجاد اشتغال در سطح کشور اقدام به جذب سپرده های سرمایه گذاری نموده و با قبول وکالت از طرف صاحبان سپرده ، وجوه مربوطه را بکار گیری می نماید و از سود حاصله به نسبت سرمایه و مدت توقف سپرده ها و همچنین میزان درآمد کسب شده سود علی الحساب و تسهیلات عقود اسلامی پرداخت می نماید.
انواع سپرده های سرمایه گذاری عبارتند از:
۱٫ سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت (پشتیبان و روز شمار)
۲٫ سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت ( ۳، ۶ و  ۹ماهه)
۳٫ سپرده سرمایه گذاری بلند مدت ۱ ساله

ضمناً با توجه به بکارگیری سیستم یکپارچه انصار (سیما) امکان واریز و برداشت از سپرده های کوتاه مدت در کلیه شعب بانک انصار وجود خواهد داشت .

قرض الحسنه پس انداز:
به منظور ترویج سنت زیبای قرض الحسنه با هدف الهی و نشات گرفته از آیات شریفه قرآن کریم و تحقق بانکداری بدون ربا و ایجاد روحیه تعاون و همکاری ، همچنین رونق و شکوفایی اقتصادی ، با افتتاح سپرده قرض الحسنه بانک انصار را در این امر خیر یاری فرمایید .

سپرده قرض الحسنه پس انداز شامل:
الف) پس انداز حق عضویت
ب ) پس انداز عادی – پرداخت حقوق
ج ) پس انداز اختیاری
دارندگان حسابهای قرض الحسنه ، علاوه بر اجر معنوی از میلیاردها ریال جوایز قرعه کشی ، بهره مند می گردند.

وجوه اداره شده (مسدودی):
بانک انصار به جهت توسعه فرهنگ قرض الحسنه و مشارکت در ارایه خدمات مالی اقدام به افتتاح این سپرده می نماید . کلیه سازمانها ، ادارت ، نهادها و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با انعقاد قرارداد و افتتاح این حساب و بهره مندی از اعتبارات بانک به شرح زیر افراد مورد نظر خود را جهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه به بانک معرفی نمایند :

۱٫ معادل : در این نوع قرار داد ، بانک به میزان موجودی سپرده مشتری و بدون محدودیت زمانی، به معرفی شدگان از سوی سپرده گذار تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می نماید.
۲٫ اعتباری : در این نوع قرارداد ، بانک علاوه بر موجودی سپرده مشتری ، نسبت به اختصاص اعتبار ، به میزان ۱۰۰ درصد به معرفی شدگان از سوی سپرده گذار تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می نماید.
قابل توجه : سپرده گذاری در یک شعبه و اعطای تسهیلات قرض الحسنه در سایر شعب سراسر کشور امکان پذیر می باشد.

سپرده باقیات و الصالحات :
در این نوع سپرده ، فرد در زمان حیات خویش مبلغی را که در هر زمان نیز قابل افزایش می باشد، در بانک سپرده گذاری نموده و با بانک صلح می نماید که مبلغ پس انداز شده از حساب دارایی شخصی وی خارج گردیده و در امر پرداخت قرض الحسنه به نیازمندان به کار گرفته شود.بدیهی است وجوه این حساب پس از رحلت صاحب آن در تملک بانک بوده و بانک ملزم خواهد بود آن را در امور عام المنفعه مورد نظر سپرده گذار به کار گیرد.

سپرده حق عضویت :
صاحب این سپرده به منظور عضویت در بانک مبلغی را به دلخواه واریز می نماید و بانک نیز بدون تعهد نسبت به صاحب سپرده ، بلکه از باب اصطناع المعروف ( تشکر و تشویق از سپرده گذار ) به صاحبان این سپرده وام قرض الحسنه پرداخت می نماید .

سپرده اندوخته :
بانک انصار به افرادی که به حفظ و افزایش ارزش سرمایه های خود می اندیشند ، سپرده اندوخته را با مزایا و توضیحات زیر پیشنهاد می نماید :
این نوع سپرده ، ماهیت سرمایه گذاری کوتاه مدت دارد و سپرده گذار می تواند با واریز و برداشت متناوب وجوه ، از مزایای توام سپرده سرمایه گذاری ( بلند مدت و کوتاه مدت) و انباشت سود به صورت علی الحساب بر حسب مدت قرارداد بهره مند گردد .
واریز یکجا ، تدریجی به صورت دستی یا توسط سیستم ، به سپرده اندوخته امکان پذیر می باشد.
محاسبه سود علی الحساب سپرده های مرتبط به سپرده اندوخته ، به صورت روز شمار صورت گرفته و ماهیانه به صورت خودکار به سپرده اصلی (اندوخته ) واریز می شود .
افتتاح سپرده بلند مدت مرتبط با سپرده اندوخته از محل وجوه واریزی به سپرده مذکور و سود انباشته شده ، ، به صورت متناوب و خودکار توسط سیستم انجام می پذیرد .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: