کد خبر: ۵۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - 16 September 2015
ایران به زودی اولین مقصد گردشگران خارجی می‌شود.
با حضور دو برند برتر هتل‌داری فرانسه و دنیا در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، دیگر برندهای فرانسوی نیز وارد ایران می شوند.

فرانسیس فوشه سفیر فرانسه درتهران گفت: با حضور این گروه زنجیره ای هتلداری در ایران انتظار داریم بنگاه های دیگر بزرگ و کوچک فرانسه بتوانند در بخش های مختلف اقتصادی ایران فعال شوند.

وی اظهار داشت: پس از گذشت دو ماه از توافق وین شرایط لازم فراهم شد که دو برند هتلداری فرانسه هم اکنون برای مدیریت هتل های چهار و پنج ستاره فرودگاه حضرت امام (ره) در ایران حضور پیدا کنند.
همچنین در این مراسم سباستین بازان مدیرعامل گروه بین المللی هتلداری آکور افزود: امروز با امضای این قرارداد هتل های آکور به عنوان شریک خوبی برای دوستان ایرانی درآمد تا بتوانیم در حوزه گردشگری ایران فعالیت خود را آغاز کنیم.

سباستین بازان تاکید کرد: ایران دارای تمدن و فرهنگ بسیار غنی است و معماری های منحصر به فرد ایران سبب شده گردشگران زیادی برای سفر به ایران تمایل نشان دهند.
وی گفت: گروه بین المللی هتلداری آکور هم اکنون در بیش از 90 کشور جهان به فعالیت های هتلداری مشغول است که در برخی از کشورها سابقه این گروه به بیش از 45 سال می رسد.

سباستین بازان افزود: انتظار داریم با توجه به سفر گردشگران خارجی به ایران بتوانیم از ظرفیت های مشارکت خود با ایرانیان حداکثر استفاده را ببریم و برای شما در جهان سفیر خوبی باشیم. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: