کد خبر: ۵۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - 15 September 2015
کمپانی ال جی شرکتی کره ای و چند ملیتی است که از پشگامان در عرصه لوازم الکترونیکی به حساب می آید. این کمپانی در سال 1958 و با نام گلداستار احداث شد و هم اکنون از زیر مجموعه های ال جی گروپ به شمار می رود و دفتر آن در شهر سئول، کره جنوبی قرار گرفته است.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(فناوری)؛ کمپانی ال جی شرکتی کره ای و چند ملیتی است که از پشگامان در عرصه لوازم الکترونیکی به حساب می آید. این کمپانی در سال 1958 و با نام گلداستار احداث شد و هم اکنون از زیر مجموعه های ال جی گروپ به شمار می رود و دفتر آن در شهر سئول، کره جنوبی قرار گرفته است. از جمله محصولات این کمپانی می توان به تلفن های همراه، لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی اشاره کرد. از این میان تولید تلفن های همراه هوشمند در بازار داغ گوشی های همراه سود زیادی را برای ال جی به همراه داشته است. اکنون به معرفی یکی از گوشی های هوشمند این کمپانی تحت عنوان ال جی جی4 بیت می پردازیم.

ال جی جی4 بیت در آگوست 2015 به تولید رسید. این گوشی هوشمند ابعادی معادل 142.7 در 72.6 در 9.9 میلی متر و وزنی برابر 139 گرم دارد. صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 423 پی پی آی است.

از نظر سی پی یو، پردازشگر این ال جی چهار هسته ای و ساخت شرکت کوالکوم بوده و از نوع اسنپ دراگون 615 است. حافظه داخلی 8 گیگا بایت و رام 1.5 گیکا بایت است. اما از نظر دوربین، دوربین پشت در دو نوع 8 مگا پیکسلی و 13 مگا پیکسلی تولید می شود که می تواند متناسب با نیاز های مشتری خریداری شود، دوربین جلو نیز 5 مگا پیکسلی است. باتری جی4 بیت از نوع یون لیتیم و 2300 میلی آمپر در ساعت است. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: