کد خبر: ۵۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - 14 September 2015
چهار طرح عمرانی و خدماتی به ارزش 275 میلیارد ریال با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در مجتمع بندری و ویژه اقتصادی شهید رجایی به بهره برداری رسید.
مدیر پسکرانه این سازمان در مجتمع بندری شهید رجایی گفت: با بهره برداری از طرح های شرکت خلیج پژم، پایانه شرکت عمران سازه کاشیگری، شرکت خط نقره ای قشم و پایانه شرکت مروارید فروغ پارس پایا قشم، زمینه اشتغال 201 تن به طور مستقیم و 402 تن به صورت غیر مستقیم فراهم شده است.

عبدالعلی پوراشرف افزود: سایت خلیج فارس نیز از دیگر طرح های سازمان منطقه آزاد قشم با سرمایه گذاری 230 میلیارد ریال و اشتغالزایی 53 تن توسط بخش خصوصی در حال احداث است و افزون بر 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گفته وی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه، ضمن بررسی طرح های این سازمان در منطقه ویژه اقتصادی در مجتمع بندری شهید رجایی، از طرح های شرکت باختر بار جنوب که دو هکتار آن با سرمایه گذاری 40 میلیارد ریال و اشتغالزایی 45 تن آماده بهره برداری است نیز دیدن کردند و از نزدیک با مسایل و مشکلات این سایت آشنا شدند.

پسکرانه سازمان منطقه آزاد قشم واقع در منطقه ویژه اقتصادی شهید رجایی دارای 100 هکتار محوطه کانتینری و دو هکتار مخازن ذخیره سوخت است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: