کد خبر: ۵۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - 12 September 2015
حکم انتصاب ابراهیم کاظم‌پور رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت به عنوان دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در بانک تجارت توسط آیت‌الله صدیقی امام جمعه تهران و جانشین دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر به وی اعطاء شد.

در شانزدهمین اجلاس سالانه مسئولین و دبیران اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر و در آستانه آغاز هفته امامت و ولایت احکام تعدادی از دبیران اجرایی دستگاه‌های کشور از جمله وزارت کشور، وزارت اقتصادی و دارایی و بانک تجارت توسط آیت‌الله صدیقی اعطا شد.

در بخشی از حکم ابراهیم کاظم‌پور دبیر اجرایی بنیاد در بانک تجارت که با پیشنهاد مقدم مدیرعامل بانک تجارت و رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر در این بانک، ابلاغ گردیده است، ابراز امیدواری شده، "دبیر اجرایی بنیاد در نشر و گسترش فرهنگ غنی غدیر و زدودن حجاب غفلت از چهره پرفروغ ولایت موفق بوده و همه توان خود را در جهت تحقق اهداف و اجرای برنامه‌های فرهنگی تبلیغی مقدس غدیری با استفاده از ظرفیت‌های نیروهای با اخلاق بانک تجارت به کار گیرد".

شانزدهمین اجلاس سالانه مسئولین و دبیران اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر صبح پنجشنبه 19 شهریور با حضور آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران، حجت‌الاسلام ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و امیری قائم مقام وزیر کشور در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: