کد خبر: ۴۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۵ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - 09 September 2015
مراسم معارفه مدیرعامل بیمه «ما» با حضور معاونین و مدیران ارشد بانک ملت ، مدیران ارشد بیمه مرکزی ج.ا.ا، اعضای هیات مدیره بیمه و مدیران ارشد بیمه «ما»، مدیران عامل و تعدادی از اعضای هیات مدیره شرکت های بیمه برگزار شد.
مدیرعامل بیمه«ما» در مراسم معارفه خود گفت: عملیات بیمه گری در دنیای امروز به سمت مشتری مداری و توجه ویژه به حقوق مشتری جهت گرفته و برنامه ریزی می شود.

مراسم معارفه مدیرعامل بیمه «ما» با حضور معاونین و مدیران ارشد بانک ملت ، مدیران ارشد بیمه مرکزی ج.ا.ا، اعضای هیات مدیره بیمه و مدیران ارشد بیمه «ما»، مدیران عامل و تعدادی از اعضای هیات مدیره شرکت های بیمه برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی بیمه «ما»، مراسم معارفه مهندس مجید صفدری در باشگاه بانک ملت برگزار شد .

مدیر عامل بیمه «ما» در این مراسم با اشاره به آن که ما بودن یعنی در کنار هم باشیم گفت: این مسئله در بهره وری، اثر بخشی و تصمیم گیری های سازمانی ما باید لحاظ شود . در دنیای کسب و کار اقتصادی امروز منیت دیگر جایگاهی ندارد.

صفدری در ادامه با تاکید بر بحث مشتری مداری افزود: باید دانست بدون تحلیل، بدون آمار، عملیات بیمه گری معنایی ندارد. که این تحلیل هم نکات علمی و منطقی را می طلبد .عملیات بیمه گری در دنیای امروز به سمت مشتری مداری و توجه ویژه به حقوق مشتری جهت گرفته و برنامه ریزی می شود. آقای کاتلر همواره تاکید می کند که بازاریابی ، فروش و CRMیک فرآیند است. در حالی که متاسفانه اکثر بیمه گران صدور بیمه نامه را پایان فروش می دانند. در حالیکه دیگر در هیچ جای دنیا اینگونه نیست. یعنی وقتی مشتری به ما جهت دریافت خسارت مراجعه می کند نباید نگاهمان به او به مثابه یک متهم باشد.

مدیر عامل بیمه «ما» با بیان اینکه کسب و کار بیمه در دنیای امروز به صورت یک مثلث متساوی الاضلاع توصیف می شود گفت: مثلث عملیات بیمه گری یعنی سازمان، مشتری و پرسنل. راس این مثلث سهامداران است. و دو راس بعدی آن را مشتری و پرسنل سازمان تشکیل می دهند. رابطه پرسنل و سازمان به عنوان بازاریابی داخلی مطرح می گردد. در صنعت بیمه سرمایه اصلی پرسنل آن سازمان هستند. لذا امیدوارم تمامی معاونین و مدیران محترم در برنامه های خود از ظرفیت های پرسنل و به کارگیری توانمندی آنها بیشتر استفاده نمایند.

وی در ادامه درهمین خصوص اضافه کرد: دومین ضلع این مثلث را ارتباط سازمان و مشتری تشکیل می دهد که از آن به عنوان بازاریابی خارجی یاد می شود. و اگر شرکت بیمه ای بزرگی مانند مت لایف بالاترین رتبه را به دست آورده است تنها به این دلیل است که به این اصول باور دارد و آنها را اجرایی می کند. رابطه سازمان و مشتری شاخصه هایی دارد . یکی از این شاخصه‌ها ورود به بازار است. یعنی شناسایی نیازهای بازار و مذاکره حضوری با مشتریان، پاسخگویی به نیازهای آنان در حوزه طراحی بیمه نامه ها و پوشش های مورد نیاز.

گفتنی است در پایان این مراسم ، از محمود اخلاقی، مدیرعامل سابق بیمه "ما” به رسم یادبود تقدیر و تشکر شد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: