کد خبر: ۴۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - 24 November 2015
بلک بری از تولید کنندگان گوشی های همراه هوشمند است که از سال 1999 به دست یک شرکت کانادایی به نام ریسرچ این موشن اداره می شود.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(فناوری)؛ بلک بری از تولید کنندگان گوشی های همراه هوشمند است که از سال 1999 به دست یک شرکت کانادایی به نام ریسرچ این موشن اداره می شود. این برند ابتدا برای قابلیت دریافت و ارسال نامه های الکترونیکی مشهور بود و اکنون حضوری پر رنگ در بازار فروش گوشی های همراه هوشمند پیدا کرده است. این برند طرفداران خاص خود را داشته و از طرح های متفاوتی نیز در ساخت گوشی های هوشمند خود استفاده می کند. اکنون به معرفی یکی از محصولات امسال این کمپانی تحت عنوان بلک بری لیپ خواهیم پرداخت.

بلک بری لیپ محصول 2015 این کمپانی است، این گوشی ابعادی معادل 144 در 72.8 در 9.5 میلی متر را داشته و با وزن 170 گرمی خود محصول خوش دستی به شمار می رود. صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 و تراکم پیکسلی 294 پی پی آی است. سیستم عامل گوشی بلک بری او اس 10.3.1 بوده و از نظر سخت افزاری مجهز به پردازشگر دو هسته ای ساخت شرکت کوالکوم از نوع اسنپ دراگون اس4 پلاس است.

کارت حافظه میکرو تا 128 گیگا بایت ساپورت می شود. حافظه داخلی 16 گیگا بایت و رام 2 گیگا بایتی است. از نظر دوربین بلک بری لیپ دارای دوربین پشت 8 مگا پیکسلی و دوربین جلوی 2 مگا پیکسلی بوده که در برابر رقبای خود نسبتا ضعیف محسوب می شود. بلک بری لیپ در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده است. باتری نیز از نوع یون لیتیم و 2800 میلی آمپر در ساعت است. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: