کد خبر: ۴۹۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - 06 September 2015
با توجه به سیاست این بانک مبنی بر ترویج فرهنگ استفاده از خدمات نوین و کاهش مراجعات به شعب، تنها 6 درصد اسناد در مرداد ماه به صورت دستی صادر شده و 94 درصد مابقی مکانیزه بوده است.
در راستای اجرای سیاست های توسعه ای در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک و ترویج فرهنگ استفاده از این خدمات، 94 درصد اسناد صادره در بانک سینا طی مردادماه جاری به صورت مکانیزه و از طریق درگاه های بانکداری الکترونیک صورت گرفته است.

با توجه به سیاست این بانک مبنی بر ترویج فرهنگ استفاده از خدمات نوین و کاهش مراجعات به شعب، تنها 6 درصد اسناد در مرداد ماه به صورت دستی صادر شده و 94 درصد مابقی مکانیزه بوده است.

 بر اساس این گزارش، افزایش صدور اسناد مکانیزه در بانک سینا حاکی از استقبال هموطنان از تنوع خدمات این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک است. بانک سینا در حال حاضر متنوعترین خدمات بانکی را از بستر فناوری های نوین به هموطنان ارائه می کند که از آن جمله می توان به کارپوشه حقوقی، همراه بانک، همبانک و سیناسل (#727*)، اینترنت بانک و بسیاری خدمات دیگر اشاره کرد. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: