کد خبر: ۴۹۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲:۲۱ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - 06 September 2015
هیوندای موتور کمپانی خودرو سازی چندملیتی و کره ای است. این کمپانی در سال 1967 به دست چانگ جو یانگ تاسیس شد.کمپانی هیوندای موتور به همراه کیا موتورز پس از شرکت های جنرال موتورز، فولکس واگن و تویوتا، چهارمین خودرو ساز بزرگ دنیا محسوب می شود.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(خودرو)؛ هیوندای موتور کمپانی خودرو سازی چندملیتی و کره ای است. این کمپانی در سال 1967 به دست چانگ جو یانگ تاسیس شد. کمپانی هیوندای موتور به همراه کیا موتورز پس از شرکت های جنرال موتورز، فولکس واگن و تویوتا، چهارمین خودرو ساز بزرگ دنیا محسوب می شود. دفتر مرکزی این کمپانی در شهر سئول قرار دارد و در بیش از 193 کشور جهان دارای نمایندگی فروش است. امروز به معرفی یکی از کوپه های امسال کمپانی هیوندای تحت عنوان جنسیس کوپه می پردازیم.

هیوندای جنسیس کوپه یک خودرو ی دو در اسپرت است که فضایی زیبا برای حداکثر 4 نفر را فراهم آورده است. فضای داخل نیز کاملا حرفه ای طراحی شده و صفحه نمایش لمسی رنگی در قسمت بالایی داشبورد به چشم می خورد. سیستم های اعلان مراکز سوخت گیری نزدیک به خودرو، موقعیت، رستوران های نزدیک و سیستم اعلام اطلاعات هواشناسی از دیگر گزینه های هوشمند این کوپه کره ای است.

از نظر موتور این خودرو مجهز به یک موتور 3.8 لیتری 6 سیلندری با قابلیت تولید 348 اسب بخار قدرت و 295 پوند فوت گشتاور است. مدل های پایه مجهز به چراغ های هالوژنی، چرخ های 18 اینچی، صندلی های چرم مرغوب، سیستم صوتی مجهز به شش بلندگو، شیشه های برقی و ارتباط بلوتوث هستند. طراحی ایرودینامیک خودرو جذابیت بی نظیری را به آن بخشیده است که هر کسی را علاقه مند خواهد نمود. البته این خودروی اسپرت لوکس رقبایی نیز دارد که شاید بتوانند گوی سبقت را از جنسیس کوپه بربایند، از میان این رقبا می توان به فورد ماستانگ، شورولت کامارو، نیسان 370 زد و بی ام و 435 آی اشاره نمود. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: