کد خبر: ۴۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - 31 August 2015
در ماه‌های اخیر موفق شده‌ایم بسیاری از ریسک‌ها را تحت کنترل درآوریم و بر اساس همین استراتژی، درصددیم از ظرفیت موجود به بهترین نحو بهره ببریم و شبکه نمایندگی را توسعه بخشیم.
 بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه ؛  مدیرعامل بیمه سینا تاکید کرد: برای خدمت‌رسانی موثرتر به مردم، تعداد نمایندگی‌هایمان به صورت چشمگیر افزایش پیدا می‌کند.

امین شیرکانی ادامه داد: در ماه‌های اخیر موفق شده‌ایم بسیاری از ریسک‌ها را تحت کنترل درآوریم و بر اساس همین استراتژی، درصددیم از ظرفیت موجود به بهترین نحو بهره ببریم و شبکه نمایندگی را توسعه بخشیم.

وی افزود: توجه به انواع مختلف بیمه‌نامه‌ها باید مدنظر همه نمایندگان باشد و در این زمینه بهتر است بدانیم که مثلا در تهران روزانه حدود 16 هزار بیمه شخص ثالث صادر می‌شود که با توجه به این فراوانی و دربرگیری، سهم بیمه سینا باید از این بیمه افزایش یابد.

شیرکانی درباره خدمت‌رسانی بیمه‌سینا به نمایندگان خود گفت: برنامه جامعی برای آموزش نمایندگان داریم که بر اساس آن کلاس‌های آموزشی از جمله آموزش بیمه عمر مجددا برقرار می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: