کد خبر: ۴۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۹ - ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - 20 November 2015
بی ام و به معنای صنایع موتوری باواریا از شرکت های مطرح خودرو سازی آلمانی است.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(خودرو)؛ بی ام و به معنای صنایع موتوری باواریا از شرکت های مطرح خودرو سازی آلمانی است. این کمپانی در زمینه تولید خودرو های لوکس از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و دفتر مرکزی آن در شهر مونیخ آلمان قرار دارد. امروز به معرفی یکی از کوپه های زیبای این کمپانی با نام ام 4 خواهیم پرداخت.

2015 بی ام و ام 4 اگرچه راه زیادی را در پیش دارد اما نسبت به نسخه ی قدیمی تر خود تغییرات مثبتی داشته است. تغییرات ظاهری و تکنولوژی به همراه تغییرات قابل توجه سیستم پیشران، اصالت لوکس این خودرو را حفظ نموده است. موتور این خودرو یک موتور 3 لیتری مجهز به توربوشارژر دوقلو بوده که توان تولید 425 اسب بخار قدرت و 406 پوند فوت گشتاور را دارد. چنین توانی برای این خودرو بسیار مطلوب خواهد بود. با وجود این موتور قدرتمند وزن خودرو نسبت به نسخه های قدیمی خود پایین تر است که مرهون استفاده از فیبر کربن و آلومینیوم در ساخت بدنه و سقف و همچنین موتور کوچکتر است. به علاوه سرعت این کوپه در 4.1 ثانیه از صفر به 60 مایل در ساعت می رسد.

اگر نگاهی به بیرون خودرو داشته باشید قطعا بامپر بزرگ جلو توجه شما را جلب خواهد کرد چرا که بسیار زیبا طراحی شد و ابهت خاصی را به خودرو بخشیده است. کابین ام 4 در عین سادگی زیبا و راحت است، طراحی داشبورد نیز یک صفحه نمایش در دو نسخه 6.5 و 8.8 اینچی برای نمایش اطلاعات خودرو را در خود جای داده است. از دیگر امکانات خودرو می توان اشاره ای به موارد زیر داشت: صندلی های چرم مرغوب، سیستم تنظیم گرمایش و سرمایش صندلی ها، سیستم تشخیص مکان، آینه های برقی و چراغ های فول ال ای دی.

و اما در مورد رقیب های این کوپه آلمانی می توان از آئودی آر اس5، مرسدس بنز سی63 آ ام جی کوپه و کادیلاک آ تی اس وی کوپه نام برد. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: