کد خبر: ۴۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - 29 August 2015
ترویج شرکت‌های کوچک و متوسط، ‌‌کلید ایجاد شغل است و بنگاه های خُرد نشان داده اند می توانند به خوبی در ایجاد مشاغل بیشتر و بهتر و همچنین کمک به رشد پایدار اقتصادی کشورها، عملکرد مثبتی داشته باشند.
سازمان جهانی کار با تاکید بر لزوم گسترش بنگاه‌های کوچک و خُرد در کشورها، اعلام کرد: ترویج واحدهای کوچک و متوسط کلید اشتغال‌زایی است.

به گزارش مهر، سازمان جهانی کار در تازه ترین گزارش خود درباره لزوم ترویج و گسترش بنگاه های کوچک به منظور ایجاد اشتغال، اعلام کرد: هم اکنون دو سوم از کل اشتغال جهان در واحدهای کوچک و متوسط ایجاد شده است.

ترویج شرکت‌های کوچک و متوسط، ‌‌کلید ایجاد شغل است و بنگاه های خُرد نشان داده اند می توانند به خوبی در ایجاد مشاغل بیشتر و بهتر و همچنین کمک به رشد پایدار اقتصادی کشورها، عملکرد مثبتی داشته باشند.

همچنین سازمان بین المللی کار باید برنامه های آینده خود را در قالب تمرکز بر حفظ و توسعه کارآفرینی، دسترسی به منابع مالی، ایجاد محیط مساعد برای شرکت‌ها، بهبود بهره وری و شرایط کار، توسعه زنجیره ارزش و از سویی ارتقاء شرکت های تعاونی، پیش ببرد و در بین کشورها ترویج کند. البته باید کارهای بیشتری برای حمایت از شرکت‌های کوچک و متوسط در بازارهای کار رسمی صورت پذیرد.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: