کد خبر: ۴۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - 26 August 2015
همیشه برای بازاریابی کسب و کار خود زمانی مشخص را اختصاص بدهید. با افرادی که قبلا آشنا شده اید بیشتر نزدیک شوید و مزایای کار خود را برای آن ها توضیح دهید، با افراد جدید نیز ملاقات کرده و برای گسترش حیطه کسب و کار خود فعالیت کنید.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(درآمدزایی)؛ با وجود تمام مشغله های کاری یک مدیر برای رسیدگی به کسب و کار، پاسخ به مشتریان، طراحی وب سایت و یا فعالیت در پروژه های جدید، باید زمانی را به خودتان اختصاص دهید. با این کار ذهن شما برای طراحی مسیر های جدید شکوفا می شود و رشد کسب و کارتان سریعتر تحقق می یابد. در ضمن اختصاص دادن زمانی برای دور شدن از فعالیت های همیشگی، به ملاقات با افراد جدید بپردازید. تنها راه رشد کسب و کار شما ملاقات با افراد جدید و معرفی محصولات و یا سرویس های ارائه شده است، چرا که معرفی رو در رو مشتریان را سریعتر از معرفی آنلاین جذب می کند.

همیشه برای بازاریابی کسب و کار خود زمانی مشخص را اختصاص بدهید. با افرادی که قبلا آشنا شده اید بیشتر نزدیک شوید و مزایای کار خود را برای آن ها توضیح دهید، با افراد جدید نیز ملاقات کرده و برای گسترش حیطه کسب و کار خود فعالیت کنید. این آشنایی را حتی می توانید در مکان های عمومی که حجم بیشتری از مردم حضور دارند انجام دهید. این فعالیت ها را می توانید در مواقعی که سرتان خلوت تر است انجام داده و با یک تیر دو نشان بزنید.

سه راه بهتری که برای آشنایی های بیشتر می توانید انجام دهید عبارت اند از: تماس تلفنی، افرادی را که از پیش می شناسید به صرف یک لیوان چای یا یک فنجان قهوه دعوت کرده و آن ها را بهتر بشناسید. با این کار به آن ها ثابت خواهید کرد به فکرشان بوده اید.

همچنین می توانید با افرادی که در وب سایت خود آشنا شده اید ارتباط برقرار کرده و آن ها را برای استفاده از سرویس و یا محصولات خود تشویق کنید. در نهایت نیز می توانید فرصتی برای یک سخنرانی عمومی به دست آورده و با آن خود و شرکتتان را به نحو موثری معرفی کنید. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: