کد خبر: ۴۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - 24 August 2015
مشتریان برتر (ویژه و خاص) برای برخورداری از این بیمه‌نامه کافی است، حداقل 3 روز قبل از مسافرت، درخواست خود را به بانکدار ویژه و یا مسئول شعبه‌ای که در آن حساب دارند ارایه کنند تا این بیمه‌نامه صادر و به نشانی آن‌ها ارسال شود. همچنین در صورتی که این مشتریان تمایل داشته باشند از خدمات این بیمه نامه به‌صورت غیرحضوری برخوردار شوند، می‌توانند با شماره تلفن 22661069-021 مرکز خدمات بیمه‌ای مشتریان برتر تماس بگیرند.
 سفرهای خارجی مشتریان برتر بانک سامان تا سقف 30 هزار یورو تحت پوشش بیمه مسافرتی شرکت بیمه سامان قرار می‌گیرد.

 رضا حیدری مدیر بانکداری اختصاصی و مشتريان ويژه با بیان این خبر، تصریح کرد: تمام مشتریان برتر (ویژه و خاص)، به هزینه بانک سامان برای یک مسافرت خارج از کشور خود، زیر پوشش بیمه مسافرتی قرار می‌گیرند.

حیدری تصریح کرد: بانک سامان در صدد است با این بیمه‌نامه، دغدغه‌های مشتریان در مدت سفر خارجی را برطرف کند  تا مشکلات احتمالی پیش‌آمده در طول سفر در محل وقوع حادثه جبران شود.

مدیر بانکداری اختصاصی و مشتريان ويژه بانک سامان اظهار داشت: مشتریان برتر (ویژه و خاص) برای برخورداری از این بیمه‌نامه کافی است، حداقل 3 روز قبل از مسافرت، درخواست خود را به بانکدار ویژه و یا مسئول شعبه‌ای که در آن حساب دارند ارایه کنند تا این بیمه‌نامه صادر و به نشانی آن‌ها ارسال شود. همچنین در صورتی که این مشتریان تمایل داشته باشند از خدمات این بیمه نامه به‌صورت غیرحضوری برخوردار شوند، می‌توانند با شماره تلفن 22661069-021 مرکز خدمات بیمه‌ای مشتریان برتر تماس بگیرند.

حیدری مهم‌ترین ویژگی بیمه‌نامه مسافرتی سامان را بهره‌مندی از پشتیبانی اپراتور فارسی‌زبان اعلام کرد و گفت: علاوه بر اطلاعات و موقعیت مکانی مراکز درمانی، پزشکان، داروخانه‌ها و مراکز فوریت‌های پزشکی و دندانپزشکی در خارج از کشور، هزینه‌های پزشکی و بستری ‌در بیمارستان ، جابجایی یا بازگرداندن بیمه‌شده به کشور در طول مدت سفر در صورت بروز بیماری یا وقوع حادثه و مساعدت حقوقی سرقت یا مفقود شدن گذرنامه، چمدان‌ها و تاخیر در حرکت از جمله مزایای این بیمه‌نامه است.

وی خاطرنشان کرد: صدور بیمه مسافرتی به‌صورت رایگان و با سقف تعهدات این بیمه‌نامه برای مشتریان شبکه بانکی کشور بی‌سابقه است.

گفتنی است، شعب بانک سامان در ساعت‌های اداری و مرکز سامان ارتباط به‌صورت 24 ساعته با شماره 6422-021 پاسخگوی پرسش‌های مشتریان برتر بانک است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: