
جلسه آموزشی یکروزه بیمه آسیا جهت صدور بیمهنامههای شخص ثالث و بدنه برای کارگزاران دفاترخدمات بانکی شهری و روستائی استان زنجان، بیستونهم مردادماه سال جاری با حضور علی نعمتی عضو هیأت مدیره پست بانک ایران برگزار شد.
در این جلسه مدرسان دعوت شده و مدیران اجرائی بیمه آسیا، فرآیند صدور بیمهنامه شخص ثالث و بدنه و همچنین روشهای بازاریابی را به کارگزاران آموزش دادند.
بنابراین گزارش: علی نعمتی عضو هیأت مدیره بانک ضمن حضور در این جلسه گفت: پست بانک ایران بهعنوان یک بانک جهانی است که براساس الزامات UPU اتحادیه جهانی پست تأسیس شده است.
وی ضمن تشریح روند ایجاد تأسیس پست مالی و پست بانک در ایران افزود: این بانک درحال حاضر با بیش از 14 هزار شعبه و دفترخدمات بانکی درسطح کشور خدمات متنوع بانکی را به هموطنان به ویژه در روستاها ارائه می کند.
نعمتی تأکید کرد: درهمه دنیا پست بانک به نمایندگی از بخشهای دولتی و خصوصی کارهای متنوعی را انجام میدهد.
عضو هیأت مدیره ضمن تقدیر از مدیریت شعب استان و مسئولان ادارهکل بازاریابی و تجارت الکترونیک درخصوص هدایت فعالیتهای دفاتر به سمت ارائه خدمات و کسب درآمدهای کارمزدی عنوان کرد: درهمه دنیا، خدمات بانکی درکنار خدمات بیمهای ارائه می شود و این نیاز امروز است و قرارداد با شرکت بیمه آسیا نیز در راستای گسترش خدمات بیمهای و استفاده از ظرفیت دفاترخدمات بانکی شهری و روستائی و افزایش توان در حوزه ICT است.
وی تأکید کرد: چند سالی است شبکه بانکی کشور به روشهای مختلف سعی براین دارد تا درکنار فعالیتهای بانکی خود خدمات بیمهای را نیز ارائه دهد که پست بانک ایران نیز از این مهم استقبال کرده است.
عضو هیأت مدیره در ادامه ضمن استماع دیدگاههای نماینده کارگزاران دفاتر گفت: در راستای سوقدادن بخشی از خدمات بانک به خدمات کارمزدی، محدودیتی در ارائه خدمات نداریم و به عموم هموطنان جهت رفع نیازهای اینترنتی و ارائه خدمات نمایندگی فروش که تاکنون استقبال خوبی از آن بعمل آمده کمک مینمائیم.
وی درخصوص قطعی سیستم سیمیا که مورد سؤال بسیاری از کارگزاران دفاتر بانکی بود اعلام کرد: از طریق وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طراحی نرم افزار جامع بانکی در دستور کار میباشد و به زودی این مشکل حل خواهد شد.
نعمتی درراستای تقویت درگاههای الکترونیکی از جمله دستگاههای خودپرداز(ATM) دفاتر خاطرنشان ساخت: هر دستگاه خودپرداز بایستی ماهانه 14 میلیون ریال در آمد داشته باشد.
عضو هیأت مدیره درپایان ضمن تقدیر از نمایندگان بیمه آسیا و برگزارکنندگان این جلسه آموزشی و ترسیم اهدف و استراتژی تصریح کرد: به سمت و سویی می رویم که به رسالت اصلی بانک نزدیک شویم و همه این خدمات در جهت ارتقاء جایگاه و نقش دفاترخدمات بانکی است.
گفتنی است: عباس آبنوس مدیرشعب پست بانک استان زنجان نیز در ابتدای این جلسه گفت: این استان بعد از استان قم برای برگزاری این دوره آموزشی انتخاب شده و آماده هرگونه همکاری جهت گسترش همکاریها و ارائه خدمات بیمهای در دفاتر هستیم.