کد خبر: ۴۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۱ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - 24 August 2015
کمپانی اچ تی سی یک کمپانی تایوانی است که در سال 1997 تاسیس شد.این کمپانی در بازار تولید گوشی های هوشمند از جایگاه خوبی برخوردار بوده و طرفداران زیادی دارد.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(فناوری)؛ کمپانی اچ تی سی یک کمپانی تایوانی است که در سال 1997 تاسیس شد. این کمپانی در بازار تولید گوشی های هوشمند از جایگاه خوبی برخوردار بوده و طرفداران زیادی دارد. اگرچه در آغاز فعالیت خود تنها به تولید کامپیوتر های همراه اشتغال داشت اما هم اکنون از تولید کنندگان مطرح گوشی های همراه هوشمند نیز به شمار می رود. از این رو به معرفی یک از گوشی های هوشمند این کمپانی تحت عنوان "وان می" خواهیم پرداخت.

اچ تی سی وان می در ژوئن 2015 معرفی شد. این گوشی هوشمند ابعادی برابر 151 در 72 در 9.8 میلی متر و وزنی معادل 155 گرم دارد. سایز سیم کارت نانو بوده و گوشی دارای سنسور اثر انگشت است. صفحه نمایش 5.2 اینچی این گوشی برای علاقه مندان به نمایشگر های بزرگ مناسب خواهد بود. رزولوشن این نمایشگر 1440 در 2560 با تراکم پیکسلی 565 پی پی آی است. سیستم عامل گوشی نیز آندروید بوده و ساخت شرکت مدیاتک است.

حافظه داخلی 32 گیگا بایت و رام 3 گیگا بایتی از مشخصه های داخلی این اچ تی سی هستند، کارت حافظه تا 128 گیگا بایت نیز ساپورت می شود. دوربین پشت 20 مگا پیکسل و دوربین جلو 4 مگا پیکسل است که برای عکس برداری جز دوربین های با کیفیت محسوب می گردد. باتری نیز از نوع پلیمر لیتیم و 2840 میلی آمپر در ساعت است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: