کد خبر: ۴۹۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - 17 November 2015
اینفینیتی یک کمپانی خودرو سازی فرانسوی ژاپنی است که در واقع زیر مجموعه ای از دو شرکت بزرگ رنو و نیسان به شمار می رود و به طور کلی در انحصار تولید خودرو های لوکس و نیمه لوکس است.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(خودرو)؛ اینفینیتی یک کمپانی خودرو سازی فرانسوی ژاپنی است که در واقع زیر مجموعه ای از دو شرکت بزرگ رنو و نیسان به شمار می رود و به طور کلی در انحصار تولید خودرو های لوکس و نیمه لوکس است. این برند محبوبیت زیادی در بین طرفداران خودرو های لوکس داشته و فعالیت خود را در نوامبر 1989 در آمریکا آغاز نمود به طوری که امروزه در بیش از 15 کشور جهان مالک 230 شعبه فروش است. از این رو به معرفی محصول 2015 این کمپانی تحت عنوان اینفینیتی کیو 60 خواهیم پرداخت

اگرچه طراحی اولیه کیو 60 به مدل سال 2009 باز می گردد اما ظرافت و زیبایی این خودرو با سقف متحرک خود هرچشمی را خیره می کند. از نظر موتور این خودرو یک موتور 3.7 لیتری با قابلیت تولید 330 اسب بخار قدرت و 270 پوند فوت گشتاور را دارا است. در نسخه های سفارشی موتور مجهز به توربوشارژر نیز ارائه می شود.

با وجود طراحی به روز شده کابین، کیفیت مواد استفاده شده به خوبی نسخه های قدیمی تر و چه بسا بهتر نیز است. راحتی و فضای مناسب داخل خودرو و به ویژه صندلی های جلو حس راندن یک اتوموبیل خوش ساخت را به راننده القا می کند، صندلی های پشتی نیز برای استفاده کودکان مناسب هستند. از دیگر امکانات خودرو می توان به مواردی همچون صندلی های چرم مرغوب، سیستم گرمایش اتومات صندلی ها، دوربین پارک، صفحه نمایش هوشمند 7 اینچی و چرخ های 18 اینچی آلومینیومی اشاره کرد. در حقیقت این خودرو برای کسانی که راندن با یک اتوموبیل لوکس زیبای بدون سقف را ترجیه می دهند بسیار مناسب خواهد بود.

اما اگر مقایسه ای بین خودرو هایی از این دست داشته باشیم رقیبان قدری همانند بی ام و سری 4 با سقف تاشو، لکسوس آی اس سی و آئودی اس 5 با سقف تاشو برای رقابت با اینفینیتی کیو 60 به میدان خواهند آمد. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: