کد خبر: ۴۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۴ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - 19 August 2015
اين متخصصان در اين گزارش که روز دوشنبه منتشر شده است، همچنين بر افزايش ريسک ها در فضاهاي تجاري متمرکز شده اند و تاکيد مي کنند، اين ريسک هاي رو به افزايش مي توانند در کنار تهديدي براي فضاي کسب و کار جهاني، شرايطي را براي خلق فرصت هاي منحصر به فرد نيز مهيا کنند.
متخصصان شرکت "ديلويت" که راههاي شناسايي خطرات استراتژيک را بررسي کردند، همچنين به بيمه گران توصيه کردند که استفاده از تکنولوژي هاي خاص را نيز در دستور کار قرار دهند.

مديران شرکتهاي بيمه که مسئوليت مديريت ريسک را بر عهده دارند، بايد بيش از گذشته تهديدهاي پنهان را جدي بگيرند و استراتژي هايي را براي مورد اضطراراي تدوين کنند.
به نقل از بيزينس اينشورنس، مديران ريسک بايد براي خطاب قرار دادن تهديدهاي اضطراراي نوظهور، اقدامات خاص و ويژه اي را انجام دهند.

در اين گزارش متخصصان شرکت "ديلويت" که راههاي شناسايي خطرات استراتژيک را بررسي کردند، همچنين به بيمه گران توصيه کردند که استفاده از تکنولوژي هاي خاص را نيز در دستور کار قرار دهند.

در اين گزارش آمده است که در محيط تجارت امروز، مفهوم تجارت ديگر متمرکز بر مديريت عملياتي و تاکتيکي ريسک نيست. در دوران آشفته کنوني، مديريت سازماني ريسک براي به وجود آوردن تجارتي ارتجاعي مورد نياز است. اين براي تجارت چارچوبي ايجاد مي کند تا موقعيت کلي اش را نسبت به ريسک تعيين کند و تصميمات استراتژيک به موقع و با آگاهي کافي اتخاذ کند.

ريسک عبارت است از انحراف در پيشامدهاي ممکن آينده . اگر تنها يک پيشامد ممکن باشد، انحراف و ريسک کمتر مي شود. ما در دنياي مخاطرات و ريسک زندگي مي کنيم . بايد ريسک ها را تحليل کنيم، اگر با آنها بر خورد داريم بايد آنها را شناسايي و در مجموع تمام ريسک ها و نتايج آنها را ارزيابي کنيم. مديريت ريسک عبارت است از فرايند مستندسازي تصميمات نهايي اتخاذ شده و بکار گيري معيارهايي که مي توان از آنها جهت رساندن ريسک تا سطحي قابل قبول استفاده کرد. به عبارت ديگر فرآيند شناسائي، ارزيابي، انجام اقدامات کنترلي و اصلاح ريسک هاي اتفاقي بالقوه اي که مشخصا پيشامدهاي ممکن آن خسارت با عدم تغيير در وضع موجود است.

اين متخصصان در اين گزارش که روز دوشنبه منتشر شده است، همچنين بر افزايش ريسک ها در فضاهاي تجاري متمرکز شده اند و تاکيد مي کنند، اين ريسک هاي رو به افزايش مي توانند در کنار تهديدي براي فضاي کسب و کار جهاني، شرايطي را براي خلق فرصت هاي منحصر به فرد نيز مهيا کنند.

اين گزارش تاکيد مي کند که مديريت ريسک استراتژيک با مديريت ريسک عملياتي متفاوت است و دو راه را در برابر موسسه ها قرار مي دهد. به گفته آنان، اکنون احتمال وقوع هر ريسک قابل محاسبه ‌است. راه ديگر، نسبت دادن درصد وزني به هريک از ريسک‌هاست. مشکل اصلي اين روش آن است که همواره داده‌ هاي تجربي به اندازه کافي در دسترس نيستند تا اين کار به دقت انجام گيرد.

"ريچ گودفري" رئيس بخش مشاوره بيمه ملي ديلويت در اين باره گفت: در اين بخش اگر بتوان حرکت هاي بزرگ و معنادار را در هيئت هاي اقتصادي، توسعه خدمات درماني و توسعه تکنولوژي هاي روز، ارزيابي کرد، مي توان به روش هاي جديد دست يافت يا تغييراتي را به وجود آورد که بيمه گران را در قياس با ديگر رقبا پيشتاز و پيشرو کند.

او ادامه داد: اکنون در برابر مديران ريسک فرصت هاي بيشماري قرار دارد که مي توانند نقش خود را به عنوان عاملي تعيين کننده به اثبات برسانند. در چنين شرايطي است که بيمه گران از هر تهديدي مصون خواهند شد.

ديلويت، بزرگترين شرکت ارائه خدمات حرفه ‌اي در جهان است، که در کنار شرکت‌ هاي "پرايس واتر هاوس کوپرز"، "ارنست اند يانگ" و "کي‌پي‌ام‌جي" به عنوان يکي از چهار موسسه بزرگ حسابرسي جهان نيز شناخته مي‌ شود.

شرکت ديلويت در سال ???? توسط "ويليام ولش ديلويت" در شهر لندن تاسيس شد. امروزه دفتر مرکزي اين شرکت در ساختمان "جي‌ئي" واقع در شهر نيويورک، ايالات متحده آمريکا مستقر است. شرکت ديلويت خدماتي هم‌چون حسابرسي، مشاوره، مديريت ريسک سرمايه‌ گذاري و خدمات مشاوره مالي را در بيش از ??? کشور، ارائه مي‌کند. اين شرکت همچنين با بيش از ?? ميليارد پوند درآمد جهاني، صدرنشيني خود در بازار حسابداري را حفظ کرده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: