کد خبر: ۴۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - 19 August 2015
بسیاری از صاحبان کسب و کار به دنبال تمریناتی هستند تا آن ها را برای یک مدیریت بهتر و در نهایت کسب و کاری موفق تر آموزش دهد.

بانکداری ایرانی – سرویس بین الملل(درآمد زایی)؛ بسیاری از صاحبان کسب و کار به دنبال تمریناتی هستند تا آن ها را برای یک مدیریت بهتر و در نهایت کسب و کاری موفق تر آموزش دهد. اما پس از بررسی تهداد بیشماری راه کار و تمرین این سوال ها ذهن همه را به خود مشغول خواهد نمود: مهمترین خصوصیتی که یک مدیر بایستی آن را در خود تقویت کند چیست؟ چه نصیحت هایی بهترین ها هستند و چگونه باید اطلاعات کسب شده را برای رسیدن به نتیجه ی نهایی استفاده کرد؟

باید یک نکته را همیشه به خاطر داشته باشید، هر اطلاعاتی مناسب برای همه ی کسب و کار ها نیست. در حقیقت بهترین نشانه های موفقیت برای هر کسب و کاری تجربه های به دست آمده در مسیری است که طی نموده هرچند هم که این تجربه ها کم و کوچک باشند اما بسیار کمک کننده خواهند بود. شما به عنوان یک مدیر می توانید شرکت های رقیب خود را که در زمینه ی کاری مشابه شما بسیار موفق هستند، شناسایی کرده و راه هایی که منجر به موفقیت آن ها شده است را به عنوان تمرینی برای موفقیت شخصی خود به کار گیریذ.

اظلاعات مورد نیاز خود را از هر منبعی می توانید به دست آورید، برای مثال مطالعه و بررسی کتاب های مختلف دید روشنی از چگونگی مدیریت بهتر و راه کار های آن به شما خواهد داد، سپس می توانید این قبیل اطلاعات کسب شده را در قالب تمرین در کسب و کار خود انجام دهید و در واقع آن ها را برای گرفتن نتیجه تست کنید. اما نکته ای که به آن باید توجه داشته باشید استفاده از منابع معتبر و دقیق است، به هر منبعی به راحتی اعتماد نکنید و قبل از تمرین از مورد اعتماد بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

همواره به تطابق فرهنگی کسب و کار خود با منبع برگزیده دقت فرمایید، اگر راه کار هایی که برای موفقیت کسب و کارتان به شما پیشنهاد می شوند با فرهنگتان سازگار نباشد قطعا دچار مشکل خواهید شد. در واقع مسیر هایی را برای رسیدن به موفقیت انتخاب کنید که با باور ها و فرهنگ شما همخوانی داشته باشند چرا که این مسیر ها دقیقا همان حسی هستند که در آینده کاریتان به مخاطب انتقال خواهید داد.

زمانی که تجربه ای مثبت در استفاده از راه کار های مختلف به دست آوردید آن را با دیگران نیز تقسیم کنید، موفقیت را برای دیگران هم بخواهید و مطمئن باشید برای این حسن نیت موفقیت های بیشتری در انتظارتان خواهد بود. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: