کد خبر: ۴۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - 16 August 2015
مشاور وزیر و مدیر کل رفاه و پشتیبانی وزارت کشور، از نحوه ارائه خدمات بیمه ای بیمه دانا به کارکنان این وزارتخانه تقدیر و تشکر کرد .
بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه ؛مشاور وزیر و مدیر کل رفاه و پشتیبانی وزارت کشور، از نحوه ارائه خدمات بیمه ای بیمه دانا به کارکنان این وزارتخانه تقدیر و تشکر کرد .

فیصل حسنی با ارسال لوح تقدیری به دکتر بیژن صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، ضمن تقدیر از زحمات و خدمات ارزنده ایشان، خواستار تداوم حضور این شرکت بیمه ای در راستای دستیابی به اهداف عالیه و نشاط ملت شریف و پرافتخار ایران اسلامی شد .

در تقدیر نامه وزارت کشور خطاب به دکتر صادق آمده است : رشد و توسعه صنعت بیمه مدیون تلاش گسترده و عمیق اساتید، مدیران و متخصصانی است که دانش، تخصص و عمر گرانبهای خود را سرمایه ای برای سربلندی و سازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم شریف ایران عزیز قرار داده اند، که در این راستا شرکت بیمه دانا با ایفای تعهدات خویش و ارائه خدمات بیمه ای توانسته است رضایت کارکنان این وزارتخانه را فراهم نماید .

در ادامه این تقدیر نامه آمده است : ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده جنابعالی و همکاران محترمتان در پیشبرد برنامه های بیمه ای در وزارت کشور ، امید است با ارتقای سطح خدمات ، سهم مناسب بیمه دانا از بازار صنعت بیمه در جهت اعتلای کشور اسلامی مان ، همواره رو به رشد و تعالی باشد .

از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت، تداوم حضور و تاثیر آن بزرگوار و همکاران محترم در راستای دستیابی به اهداف عالیه و نشاط ملت شریف و پرافتخار ایران را مسئلت دارم .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: