کد خبر: ۴۸۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۱ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - 15 August 2015
ارزیابی عملکرد فنی نمایندگان با تکیه بر شاخص‌هایی همچون حجم پرتفوی، ترکیب پرتفوی، نسبت شفافیت مالی و نحوه برقراری ارتباط مناسب با شعبه توسط شعب انجام می‌شود.
بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه ؛   ضیاالدین صادقیان مدیرامور شعب و نمایندگان بیمه رازی درخصوص فروش مستقیم و غیرمستقیم این شرکت گفت: بیمه رازی با دارابودن 42 شعبه که 6 شعبه آن تخصصی بیمه‌های عمر است در کنار 986 نماینده عمومی و 430 نماینده تخصصی عمر دربازار به‌طور حرفه‌ای فعالیت می‌کند. 

صادقیان درمورد نحوه نظارت بر عملکرد شبکه فروش در بیمه رازی یادآور شد: ارزیابی عملکرد فنی نمایندگان با تکیه بر شاخص‌هایی همچون حجم پرتفوی، ترکیب پرتفوی، نسبت شفافیت مالی و نحوه برقراری ارتباط مناسب با شعبه توسط شعب انجام می‌شود. 

وی با بیان اینکه ارزیابی وضعیت فیزیکی و پرسنلی دفتر نماینده، بر اساس مفاد فرم بازدید از دفاتر نمایندگان انجام می‌گیرد، ادامه داد: شعب از دفتر نماینده بازدید کرده، نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام و گزارش اقدامات انجام شده را برای مدیر امور شعب و نمایندگان ارسال کنند.

 او همچنین پیشنهاد داد: برای نظارت بر عملکرد شعب نیز بهتراست گروهی متشکل از متخصصان واحدهای فنی و امورشعب و نمایندگان سالانه حداقل یک‌مرتبه به شعب سرکشی کرده و با بررسی پرونده‌های فنی و مالی و همچنین بازدید از دفاتر نمایندگی در شعب شهرستان نظارت دقیق‌تری به‌عمل آورند.صادقیان گفت: حدود اختیارات شعب و نمایندگان از طریق واحدهای فنی و با تایید مدیریت عامل مشخص و ابلاغ می‌شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: