کد خبر: ۴۸۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - 12 August 2015
با توجه به درخواست بازنشستگی سیف اله کشمیری نمایندگی کد 1326 که رییس انجمن صنفی نمایندگان استان گلستان نیز بوده، با همفکری و همکاری سایر نمایندگان این شعبه و به دلیل تقدیر از زحمات و تلاش های وی، مراسمی در محل یکی از رستوران های شهر گرگان برگزار شد .
 بانکداری ایرانی – سرویس بانک و بیمه ؛ شعبه گرگان با برگزاری مراسمی، از خدمات و تلاش های نمایندگی کشمیری تقدیر و تشکر کرد .

اسماعیل میری رییس شعبه گرگان اعلام کرد: با توجه به درخواست بازنشستگی سیف اله کشمیری نمایندگی کد 1326 که رییس انجمن صنفی نمایندگان استان گلستان نیز بوده، با همفکری و همکاری سایر نمایندگان این شعبه و به دلیل تقدیر از زحمات و تلاش های وی، مراسمی در محل یکی از رستوران های شهر گرگان برگزار شد .

به گفته وی در این مراسم که معاون مدیر امور شعب، سرپرست منطقه 6 ، کارکنان شعبه گرگان و بیشتر نمایندگان این استان حضور داشتند، با اهدای لوح تقدیر، از خدمات و تلاش های سیف اله کشمیری نماینده شعبه گرگان که به افتخار بازنشستگی نائل شده، تقدیر به عمل آمد .

کشمیری کارمند بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی گرگان است که درسال 1379 با تاسیس شعبه گرگان جزء اولین نمایندگان شرکت در این شهرستان بوده و در طول مدت همکاری خود  با این شعبه نیز همواره  به عنوان شخصیتی برجسته و قابل اعتماد و احترام  ؛ تمامی توان و مساعی خود را در جهت پیشبرد اهداف شرکت بکار بسته و دوشادوش مسئولین؛ کارکنان و سایر نمایندگان شعبه با جدیتی مثال زدنی به کار بیمه گری پرداخته است .

وی که از برگزاری این جلسه بسیار خرسند بود ، روز جلسه را به عنوان بهترین روز خود در طی 15 سال اخیر برشمرد و مطالب خود را پیرامون نقش و جایگاه هریک از مسئولین و کارکنان شرکت و ضرورت همکاری نزدیک فیمابین نماینده با شعبه و بالعکس بصورت مختصر بیان و از حضور همه حاضرین در این جلسه تشکر کرد . 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: