کد خبر: ۴۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۸ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - 10 August 2015
میرزاده در نشست مذکور ضمن استقبال از گسترش همکاری‌ها با این بانک بر حمایت از دانشجویان جهت رونق سنت حسنه ازدواج بین آنان تأکید کرد.
دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درنشست مشترک با اعضای هیأت مدیره پست بانک ایران از عملکرد این بانک جهت همکاری درپرداخت وام ازدواج کم‌بهره دانشجوئی به دانشجویان این دانشگاه تقدیر کرد.

 میرزاده در نشست مذکور ضمن استقبال از گسترش همکاری‌ها با این بانک بر حمایت از دانشجویان جهت رونق سنت حسنه ازدواج بین آنان تأکید کرد. 

مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران نیز در این نشست ضمن استقبال از گسترش همکاری‌ها و اشاره به نقاط تماس متعدد پست‌بانک‌ایران به‌عنوان گستره‌ترین شبکه بانکی کشور اظهارداشت: پس از انعقاد تفاهم‌نامه درمهرماه سال 1393 با دانشگاه آزاد اسلامی، امکان پرداخت تسهیلات ازدواج به دانشجویان این دانشگاه از طریق شعب در سراسر کشور فراهم گردید.

وی افزود: براین اساس تعداد 11هزار و 473 فقره ثبت‌نام تسهیلات دانشجوئی صورت پذیرفت که از مجموع آن تعداد 5 هزار و 227 فقره تسهیلات طی سه‌ماه به دانشجویان پرداخت شد.

حسن‌زاده اظهارداشت: در همین راستا مبلغ 260 میلیارد ریال منابع از سوی دانشگاه آزاد تا پایان تیرماه سال 1394به پست بانک ایران منتقل و بیش از 260 میلیارد ریال نیز توسط این بانک به این امر تخصیص داده شد و تاکنون درمجموع مبلغ 522 میلیارد ریال درقالب تسهیلات دانشجوئی به دانشجویان پرداخت گردیده است.

رئیس هیات مدیره پست بانک ایران تصریح نمود: آمادگی داریم تعداد 6 هزار فقره تسهیلات دیگر به دانشجویان متقاضی پرداخت کنیم. 

وی درپایان پیشنهادهائی نیز جهت گسترش همکاری‌ها به مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کرد که افزایش مجدد منابع و ایجاد گردش مالی توسط دانشگاه، ایجاد باجه‌‌های بانکی در واحدهای مختلف این دانشگاه، ارائه خدمات نمایندگی فروش، نصب تجهیزات الکترونیکی نظیر دستگاه‌های خودپرداز(ATM) و کارتخوان(POS) در مجموعه دانشگاه و ارائه خدمات متنوع بانکی به استادان و دانشجویان از مهمترین این پیشنهادها می‌باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: