کد خبر: ۴۸۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - 06 August 2015
آژانس عکس خبری «دوربین.‌نت» دهمین دوره‌ی جشنواره عکس خبری خود را برگزار می‌کند.
این آژانس با اعلام فراخوان شرکت در این جشنواره، دهمین دوره‌ی آن را برگزار خواهد کرد. برگزاری جشن عکاسان ایرانی، نمایش و انتخاب عکس‌های بر‌تر سال ایران، برگزاری کارگاه‌های تخصصی عکاسی و انتخاب فیلم و مالتی‌مدیاهای بر‌تر با موضوع عکس اهداف این دوره از جشنواره اعلام شده‌اند.

بخش مسابقه عکس خبری سال ۹۳ شامل موضوعات سیاسی (رهبری، احزاب و تشکل‌ها، امنیتی و دفاعی، دولت، قوه قضاییه، مجلس)، فرهنگ و هنر (سینما، تئا‌تر، رادیو و تلویزیون، موسیقی و هنرهای تجسمی، کتاب و ادبیات)، ورزش (تمامی اتفاقات ورزشی، بازی‌ها، تمرین‌ها، حاشیه‌های ورزشی)، اجتماعی (آموزش و رسانه، علمی، بهداشت و درمان، حوادث، زنان و جوانان، شهری و رفاهی، قضایی و انتظامی، مسائل شهری، تجمعات و راهپیمایی‌ها)، اقتصادی (ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، بازرگانی و تعاون، بورس، بیمه و بانک، راه و ساختمان، صنعت و معدن و اشتغال، نفت و انرژی، کشاورزی و …) و آیین و مذهب (مراسم‌های آیینی و مذهبی، تاسوعا و عاشورا، عزاداری‌ها و شادی‌های مذهبی، تشییع شهدا و …) است.

عکاسی خبری با تلفن همراه، بخش جنبی عکس با موضوع سفر و ایرانگردی، بهترین فتوبلاگ‌ و وبلاگ عکاسی، مسابقه فیلم، مالتی مدیا و مستند اجتماعی از دیگر بخش‌های این جشنواره است که علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از ضوابط هر کدام از آن‌ها و نامگذاری عکس‌ها به سایت جشنواره مراجعه کنند.

علاقه‌مندان فرصت دارند تا پایان مردادماه 94 آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. 5 تا 8 شهریور داوری عکس‌های رسیده انجام خواهد شد. 10 شهرویرماه نیز آخرین مهلت ارسال آثار بخش فیلم و مولتی مدیا است.

نمایشگاه آثار 20 تا 27 شهریورماه برپا می‌شود. ساسان مویدی، محمود ظهرالدینی، جاوید نیک‌پور، مرتضی فرج‌آبادی و منا هوبه فکر داوران بخش عکس و امیررضا نوری پرتو، امیررضا تجویدی، کیوان کثیریان، محسن زمانی و صوفیا نصرالهی داوران بخش فیلم دهمین جشنواره «دوبین.نت» هستند.
شرکت‌کنندگان آثار خود را باید به ایمیل doorbin.net@gmail.com ارسال و برای اطلاع از مقررات و جوایز جشنواره به سایت دوبین.نت مراجعه کنند. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: