کد خبر: ۴۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - 06 August 2015
معاون توسعه IT وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:در دولت فعلی 2500 میلیارد تومان برای ارتباطات زیرساخت کشور هزنه شده است.
نصرالله جهانگرد دیشب در نشست مشترک فعالان حوزه ICT استان اردبیل با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور افزود: در گذشته در حوزه IT در کشور گام های خوبی برداشته نشده است اما در دولت یازدهم در جبران عقب ماندگی کارهای خوبی انجام گرفته و ارتباطات کشور چهل برابر افزایش یافته است.

معاون توسعه IT وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مجموع سرمایه گذاری انجام شده برای کل ارتباطات زیرساخت کشور در سال های 91 و 92 را 110 میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: این رقم در دولت فعلی به 2500 میلیارد تومان افزایش یافته و این حرکت بزرگی در این راستا محسوب می شود.

وی با تاکید بر استفاده از شرکت های بومی و استانی برای اجرای پروژه های حوزه فناوری اطلاعات، توجه به قابلیت ها و توانمندی های علمی و دانشگاهی استان را در این حوزه خواستار شد.

جهانگرد ، همجواری با جمهوری آذربایجان را مزیتی برای استان اردبیل دانست و اظهار داشت: فعالان فکری و علمی و بخش خصوصی استان باید آغازگر کار اقتصادی باشند و قطعا مورد حمایت دولت قرار می گیرند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: